Skravletråd februar!

Hehe, hadde nok kjent det godt jeg og :p
I gamle dager (les: før graviditeten) så hadde jeg 15.000 nesten hver dag.. Men da gikk jeg rundt hele dagen på jobb..pluss at jeg jogga ofte og. Nå er jeg jo blitt riktig så sløv :p
Trenger snart nye plasser å gå tur på..

Du må ha vært i god form :p

Tidlig morgen på oss her. Frøkna kom i vår seng 23.30. Siden da har hun ligget både sidelengs, nedover og alle veier fysisk mulig. Vi voksne ble pressa til hver vår kant mens frøkna lå på tvers mellom oss. Deilig å ha føtter luskende i ansiktet halve natta :p

Om man går til barnehagen så er det nok kjekt ja:)
Her gikk mellomste da han var 10 måneder, så det var uaktuelt å sitte i vogn da lillebror kom:P
Da er det nok noe annet:-). Her reiser han seg ved bordet og går langs det men er nok litt fra å slippe taket enda.

Titer innom dere. I går hadde jeg rett og slett ikke tid. . Pakket vekk 2 sover som og med ingen plass å gjøre av det så var det en støtte jobb enn først antatt. Så nå er stuen det nye soverommet/walkincloset/stue... :p og 3 og 16 åringen deler rom :p

Tidlig morgen på oss her. Frøkna kom i vår seng 23.30. Siden da har hun ligget både sidelengs, nedover og alle veier fysisk mulig. Vi voksne ble pressa til hver vår kant mens frøkna lå på tvers mellom oss. Deilig å ha føtter luskende i ansiktet halve natta :p
Haha her så har mannen babyføtter i ansiktet nesten hver natt :p å magen min er hodepute.

Titer innom dere. I går hadde jeg rett og slett ikke tid. . Pakket vekk 2 sover som og med ingen plass å gjøre av det så var det en støtte jobb enn først antatt. Så nå er stuen det nye soverommet/walkincloset/stue... :p og 3 og 16 åringen deler rom :p
He he er vel for en kort periode

He he hun trengte større plass hun da

Tidlig ute på jobb, blir sånn når jeg kjører Kengubarnet på skolen. Har kastet i meg paracet for i dag var det fryktelig vondt.

Håper alle får en fin dag :)

Back
Topp