Du er ufattelig dårlig, på både å svare og ringe tilbakeJA!! Tro det eller ei... Men jeg klarte og begrense meg!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er ufattelig dårlig, på både å svare og ringe tilbakeJA!! Tro det eller ei... Men jeg klarte og begrense meg!!![]()
Du har all min sympati og medfølelseNo shit.... Der ser du hva jeg har å holde ut med liksom![]()
som å høre deg![]()
Ja litt sånn om hverandre ! Og siden jeg har den jobben jeg har( sikkert mange andre som har det å) så har vi 48 timers regel, så kunne ikke dra på jobb i går eller i dag. Selvom jeg har vært helt fin i Dag. Også hadde jeg ikke rett på sykepenger, så da tapte jeg 3 dager![]()
Skal ta pH måling av spiserøret
Jeg liker å ha noe oppnåelig. Og så oppjusterer jeg hellerblir det aldri nådd nesten hver dag, mister jeg motovasjonen
![]()
Jeg vet. ThihihiSer ut til at det er Kengu som er litt rar her gitt![]()
Oi, så spennende daNei det er veldig sant. Ungene våre koste seg og kontakten mellom oss satt med en gang vi starta trilleturen. Møttes for første gang idag så![]()
Hei ! Learn from the bestNo shit.... Der ser du hva jeg har å holde ut med liksom![]()
Skal sjekkes for refluxSå kjipt!!
Ja, vi har 48timers regel hos oss og
Åh?![]()
Jeg liker å ha noe oppnåelig. Og så oppjusterer jeg hellerblir det aldri nådd nesten hver dag, mister jeg motovasjonen
![]()
Det skjønner jegTakk. Går å håper neste tann ikke er like ille som forrige. Men den er akkurat likedan
Jøss, allerede?!Hehe!
Tenk at det er snart ett år siden jeg begynte å skravle![]()
![]()
Vet ikke helt med det altsåHei ! Learn from the bestBIG SIS
Har du fordommer mot meg ?Du har all min sympati og medfølelse![]()
Men vi kommer jo sterkere tilbake daGodt å hørehehe!
Vet ikke helt med det altsåhahahahaha
Om man går til barnehagen så er det nok kjekt jaIkke sikkert vi egentlig trenger er også derfor jeg nøler slik. Mini går ikke enda og vet jo ikke hvordan han kommer til å få når lillebror kommer så greit med vogn synes jeg til han også. Men så er jo han mest sannsynlig i barnehagen fra august av så helst t/r barnehage jeg ser for meg at behovet er størst
Takk takkDu har all min sympati og medfølelse![]()
Hei. Jeg har stått med klær opp etter ørene i dag å gjort en iherdig jobb med å IKKE sende DEG melding om dem.. Så klapp igjenDu er ufattelig dårlig, på både å svare og ringe tilbake![]()
Ja hun er visst detHun er så kravstor altså?!![]()
Bra hun har appetitthåper detskal legge meg ned med henne snart. måtte bare spise kveldsmat først og henne eter som en hest. hun spiste visst masse lunsj. ikke så mye ettermiddagsmat, men 1 pølse til middag, over en halv til kvelds, halvbrødskive og en smoothie
![]()
deilig med sofa etter jobb tenker jeg!![]()