Har akkurat sagt opp sumo, så da må jeg ha på opptakSer på sumo jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har akkurat sagt opp sumo, så da må jeg ha på opptakSer på sumo jeg
Du må ha vært i god form![]()
Ja, heldigvisHe he er vel for en kort periode
Er det tanna som gjør vondt?Tidlig ute på jobb, blir sånn når jeg kjører Kengubarnet på skolen. Har kastet i meg paracet for i dag var det fryktelig vondt.
Håper alle får en fin dag![]()
hihi minner meg veldig om hvordan det er her om nattaTidlig morgen på oss her. Frøkna kom i vår seng 23.30. Siden da har hun ligget både sidelengs, nedover og alle veier fysisk mulig. Vi voksne ble pressa til hver vår kant mens frøkna lå på tvers mellom oss. Deilig å ha føtter luskende i ansiktet halve natta![]()
huff håper det blir bedre snartTidlig ute på jobb, blir sånn når jeg kjører Kengubarnet på skolen. Har kastet i meg paracet for i dag var det fryktelig vondt.
Håper alle får en fin dag![]()
Hoho, høres meeget kjent utHaha her så har mannen babyføtter i ansiktet nesten hver nattå magen min er hodepute.
Tydeligvis trengte lille tulla over halvparten av senga alene. Jeg våkna opp med ansiktet og kroppen klistra mot veggenHe he hun trengte større plass hun da
kos dere på babysvømmingNei, nå er det natta her
Imorgen er det tidlig opp igjen! Må skjerpe på rutinene her i heimen
Åsså skal vi begynne på babysvømming imorgener superspent!!
Den kommer tilbake når F blir litt større og du må springe etter hele tidenJa, det var den ganghaha!
Følte meg ihvertfall i bra form..har ikke vært det i ettertid![]()
Godt vi ikke er alenehihi minner meg veldig om hvordan det er her om natta![]()
Så flinke dere erTiter innom dere. I går hadde jeg rett og slett ikke tid. . Pakket vekk 2 sover som og med ingen plass å gjøre av det så var det en støtte jobb enn først antatt. Så nå er stuen det nye soverommet/walkincloset/stue...og 3 og 16 åringen deler rom
![]()
ja det er jeg også.. Men spørs hvor lenge det varer daWow, er imponert!!![]()
godt jeg klarte å holde meg i skinnetHa ha ja enig i det ; )
Goood morgenGOOOOOOOOOOOOD MORGEN JENTER!!!!!!
![]()