Flink du erJa. Trilla tur 13 km totalt. I to omganger. På babytreff.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink du erJa. Trilla tur 13 km totalt. I to omganger. På babytreff.
Føler med deg!! Har der på akkurat samme visetFor en ufordragelig unge jeg har for tiden. Er på farten og blir underholdt HELE dagen. De min. ila dagen jeg får for meg seg til å gå på do, dusje, lage mat osv så sitter/ligger han og HYLER fordi han ikke blir underholdt eller får sitte på armen min. Sliten
Ja. Bortkasta penger ogÆsj så kjipt da
Hadde håpa vi fikk ei blid frøken nå som hun har lekt med anna baby og sett masse idag. Vært på farten mye. Men sutrete som vanlig når vi kom inn hjemme...Skjønner den ja
TakkFlink du er![]()
Hva skal shoppes i dag?
Tenkte jeg skulle ta en tur til Alnabru på den store butikken som tidligere var SmartClub og nå er CoopExtra.Hva skal du shoppe?
De gjør det, er helt nybygget og åpnet først for et par måneder siden.Jøss, det var kjapt!!
Mangler de barn i den barnehagen?![]()
Smartclub husker jeg også. Var nesten som Sverige derTenkte jeg skulle ta en tur til Alnabru på den store butikken som tidligere var SmartClub og nå er CoopExtra.
Den gang det var SmartClub var det en del bedre kjøtt jeg fikk tak i der jeg skal se etter, men de har jo så mye annet enn mat også![]()
Så heldig dere er daDe gjør det, er helt nybygget og åpnet først for et par måneder siden.
Siden de åpnet midt i et barnehageår har de ikke fått fylt den opp enda
Veldig fin barnehage.Så heldig dere er da![]()
Det er jo helt utroligVeldig fin barnehage.
Er veldig imponert over bare 18 timer fra søknad sendt til jeg fikk telefon om vi hadde plass
Hektiske dager
Men høres koselig ut da!
God kveld
Alt bra med den dama??
Takkskal en tur på butikk og hente pakke når frøkna sover. Så bikker vel 20000 skritt der
![]()
Ja han var så trøtt at han trengte detGodt han sovnet![]()
Ikke så mye. Ble egentlig spurt om å jobbe ekstra i kveld men gubben måtte på trening i kveld og har ikke barnevakt så da blir det rolig kveld alene hjemme med en sovende miniHva er planene for kvelden?
Kjøpte en leke til mini. Så litt på vogn, bilstol og seng men klarte ikke helt å bestemme oss så må tenke litt på hva vi vil ha før vi kjøper noeFikk dere shoppet noe?![]()
Jeg har bare rundt 7000, så ikke så veldig mye merHoihoi! Så flink! Jeg har bare 6000-ish idaghaha
763 skritt igjen til 20.000Hoihoi! Så flink! Jeg har bare 6000-ish idaghaha