Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for detDa er det snart leggetid for mini. Sov kun ca 1 time i formiddag og våknet allerede kl 11 så ikke mye søvn. Håper han sover greit i natt uten å våkne allerede kl 4
Nei er jo ikke drtIkke rart det da når det er så godt tilbud![]()
God kveld til deg ogsåStikker innom for å ønske alle en god kveld
Her sover vesla på brystet og mammaen er sulten og kald. Men alt for at lillemor skal sove.
Gjort no artig i dag?God kveld til deg også
Godt han sovnetDa sovnet mini. Sovnet ganske så fort i kveld, men vært en del ute idag og ikke hatt den helt store luren i formiddag i tillegg til at han styrte litt i natt i 4 tiden. Sovnet til og med av seg selv uten at jeg trengte å ha han i armene. La han i vår seng og sang for han. Da lå han bare og koste med øret mitt❤❤
Håper dagen hennes har gått fintTusen takkhun virker ikke plaget nå, men kanskje ta med paracet i bhg sånn tilfelle
![]()
Skal snart kle på oss yttertøy. Knall vær for de å være ute i idag også hadde det ikke vært så kaldt![]()
Nei absolutt ingenting, kun gjort husarbeid og nettshoppaGjort no artig i dag?
Huff daSå glad for at det ikke var sååå vondt i dag... Men det var helt til jeg drakk litt.
Norrøna dunjakke til KengubarnetHva shoppa du?![]()
Nei bare verker.Huff daiset det?
Hektiske dagerWhat a week!
Igår var jeg og lille på besøk hos oldeforeldrene hans, idag er det barseltreff, imorgen babysvømming og babysang på torsdag
Denne uka kommer til å gå fort!
Æsj daI dag blir det nok en rolig dag her hjemme. Jentungen har blitt syk igjen![]()
Er nok fordi jeg har vært på jobbUtrolig stille her i dag
Ble ingen lur. Pressa på for å holde våken lengst mulig, så halv 10 tok jeg henne i vogna så hun sovna til jeg møtte naboen 10Hvordan gikk det til slutt?![]()
Skulle egentlig skøyte idag. Men gubben ble tilkalt på jobb nå, så vi droppa det. Gått 19000 skritt til nå, så egentlig går det helt fintDet vil jeg tro![]()