Skravletråd februar!

Stikker innom for å ønske alle en god kveld:)

Her sover vesla på brystet og mammaen er sulten og kald. Men alt for at lillemor skal sove.

Stikker innom for å ønske alle en god kveld:)

Her sover vesla på brystet og mammaen er sulten og kald. Men alt for at lillemor skal sove.

Da sovnet mini:-). Sovnet ganske så fort i kveld, men vært en del ute idag og ikke hatt den helt store luren i formiddag i tillegg til at han styrte litt i natt i 4 tiden. Sovnet til og med av seg selv uten at jeg trengte å ha han i armene. La han i vår seng og sang for han. Da lå han bare og koste med øret mitt❤❤

Da sovnet mini:). Sovnet ganske så fort i kveld, men vært en del ute idag og ikke hatt den helt store luren i formiddag i tillegg til at han styrte litt i natt i 4 tiden. Sovnet til og med av seg selv uten at jeg trengte å ha han i armene. La han i vår seng og sang for han. Da lå han bare og koste med øret mitt❤❤
Godt han sovnet :)

Tusen takk :) hun virker ikke plaget nå, men kanskje ta med paracet i bhg sånn tilfelle :)
Skal snart kle på oss yttertøy. Knall vær for de å være ute i idag også hadde det ikke vært så kaldt :)
Håper dagen hennes har gått fint:)
Vært herlig sol og mildt her idag!

Hvordan gikk det til slutt?:)
Ble ingen lur. Pressa på for å holde våken lengst mulig, så halv 10 tok jeg henne i vogna så hun sovna til jeg møtte naboen 10 :) måtte gå frem og tilbake her i nabolaget. :p

Back
Topp