Skravletråd februar!

Høres ut som han kjeder seg når dere er hjemme.
Så mye som han blir underholdt både hjemme og ute så skulle en ikke tro det. Vi gjør ikke noe annet enn å leke med han og gi han oppmerksomhet. Ikke alltid det passer inn at vi drar ut på noe heller

Jentungen burde sovet nå første lur.. men her ruller hun rundt, leker med sengekanten og ser ikke ut til å sove.

Prøve å drøye henne til halv 10, eller fortsette å prøve legging. Hmm

Må være hos naboen klokken 10 for å trille ned til barselstreffet.
Hvordan gikk det til slutt?:)

Så mye som han blir underholdt både hjemme og ute så skulle en ikke tro det. Vi gjør ikke noe annet enn å leke med han og gi han oppmerksomhet. Ikke alltid det passer inn at vi drar ut på noe heller
Det skjønner jeg , kanskje han blir for mye underholdt og derfor tror han skal bli det hele tiden?
Evt kanskje prøve å bytte ut noen leker

Det skjønner jeg , kanskje han blir for mye underholdt og derfor tror han skal bli det hele tiden?
Evt kanskje prøve å bytte ut noen leker
Prøver å legge vekk litt leker og rotete på dem. For tiden er han skikkelig mammadalt også så jeg kan ikke lage middag en gang uten at han står og drar i buksebenet mitt selv om gubben står og prøver å holde han borte fra komfyr/ovn. Han trenger ett par timer på ettermiddagen/kveld før han legger seg til å roe ned, derfor prøver jeg å gjøre minst mulig etter 4-5 tiden slik jeg slipper en liten som ikke klarer å roe seg når han skal legge seg i 18-19 tiden

Det må du vel ;)
Hadde den i kurven før i dag men ble utsolgt før jeg kom til kassa , har sjekket flere ganger etter det å nå var den plutselig på lager igjen
Da var du heldig med at de hadde den igjen:)

.Det er jo søknadstid for barnehageplass nå om dagen, men lignende ekspress behandling har jeg aldri hørt maken på engang.

Frøkna og lille U har forskjellige barnehager, men vi ønsker at de skal i samme, helst frøkna sin.
Vi sendte søknad for lille U til barnehagen til frøkna så fort det ble februar og det var mulig å søke.
Så i går kom vi på at kanskje for sikkerhetsskyld også skulle søke frøkna inn i lille U sin barnehage.

Søknaden ble sendt rundt kl 21 i går kveld.
Like etter kl 12 i dag fikk jeg telefon om at hun fikk plass og hun godt kunne få begynne før 1. august dersom vi ønsket det...

Da er det snart leggetid for mini. Sov kun ca 1 time i formiddag og våknet allerede kl 11 så ikke mye søvn. Håper han sover greit i natt uten å våkne allerede kl 4

Back
Topp