Outnorth.noWow, det har ikke jeg sett heller
Hvor fant du?
Barn i hagen har 50 %
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Outnorth.noWow, det har ikke jeg sett heller
Hvor fant du?
Må ta en tittOutnorth.no
Barn i hagen har 50 %
Det må du velMå ta en titt![]()
Så mye som han blir underholdt både hjemme og ute så skulle en ikke tro det. Vi gjør ikke noe annet enn å leke med han og gi han oppmerksomhet. Ikke alltid det passer inn at vi drar ut på noe hellerHøres ut som han kjeder seg når dere er hjemme.
Ja synes detKl 04 er litt vel tidlig ja![]()
Ja jeg har vært på jobb idagGod morgen søta
Takkgleder meg masse.
Hva med deg? Jobbe eller?
Hehe, det er vel ikke til å unngå i den alderenHun synes det ja.
Mye av gavebordet inspirert av frost, kan man si
Hvordan gikk det til slutt?Jentungen burde sovet nå første lur.. men her ruller hun rundt, leker med sengekanten og ser ikke ut til å sove.
Prøve å drøye henne til halv 10, eller fortsette å prøve legging. Hmm
Må være hos naboen klokken 10 for å trille ned til barselstreffet.
Det skjønner jeg , kanskje han blir for mye underholdt og derfor tror han skal bli det hele tiden?Så mye som han blir underholdt både hjemme og ute så skulle en ikke tro det. Vi gjør ikke noe annet enn å leke med han og gi han oppmerksomhet. Ikke alltid det passer inn at vi drar ut på noe heller
Prøver å legge vekk litt leker og rotete på dem. For tiden er han skikkelig mammadalt også så jeg kan ikke lage middag en gang uten at han står og drar i buksebenet mitt selv om gubben står og prøver å holde han borte fra komfyr/ovn. Han trenger ett par timer på ettermiddagen/kveld før han legger seg til å roe ned, derfor prøver jeg å gjøre minst mulig etter 4-5 tiden slik jeg slipper en liten som ikke klarer å roe seg når han skal legge seg i 18-19 tidenDet skjønner jeg , kanskje han blir for mye underholdt og derfor tror han skal bli det hele tiden?
Evt kanskje prøve å bytte ut noen leker
Hehe, det er vel ikke til å unngå i den alderen![]()
Hehe, det er vel ikke til å unngå i den alderen![]()
Da var du heldig med at de hadde den igjenDet må du vel
Hadde den i kurven før i dag men ble utsolgt før jeg kom til kassa , har sjekket flere ganger etter det å nå var den plutselig på lager igjen
Ja tror i grunn det. Ser isbjørn dressene forsvant fort ogsåDa var du heldig med at de hadde den igjen![]()
Ja, de gjorde det. Fant ikje noe i riktig størrelse der dessverre.Ja tror i grunn det. Ser isbjørn dressene forsvant fort også
Så kjedelig da. Men forsvinner fort når det er sånne tilbudJa, de gjorde det. Fant ikje noe i riktig størrelse der dessverre.
Ikke rart det da når det er så godt tilbudSå kjedelig da. Men forsvinner fort når det er sånne tilbud