Jeg vet det å det er kjedelig; )Er nok fordi jeg har vært på jobb
Haha, neidapleier å bli stille på slutten av måneden...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet det å det er kjedelig; )Er nok fordi jeg har vært på jobb
Haha, neidapleier å bli stille på slutten av måneden...
Oj da har du gått mye i dagSkulle egentlig skøyte idag. Men gubben ble tilkalt på jobb nå, så vi droppa det. Gått 19000 skritt til nå, så egentlig går det helt fint![]()
Fikk dere shoppet noe?Ute på vas for å sjekke litt ut på søskenvogn og det vi trenger av utstyr til den lille![]()
Jo. Men det snydde så intenst at jeg orka ikke tanken på å trille halvannen time før vi skulle trille igjen en time til byen. men ting ble slik at hun sovna halv 10 i vogna og til halv 11. Så ble det storsutring til vi var fremme 11Kan hun ikke sove når du triller?
Skjønner det sliter deg utFor en ufordragelig unge jeg har for tiden. Er på farten og blir underholdt HELE dagen. De min. ila dagen jeg får for meg seg til å gå på do, dusje, lage mat osv så sitter/ligger han og HYLER fordi han ikke blir underholdt eller får sitte på armen min. Sliten
Det var en god duppBaby J sov i 2 timer
Det skjer jo aldri hjemme. Kanskje vi må dra på besøk oftere![]()
Lurer på om jeg skal stikke på shopping når lille U er i sengHva er planene for kvelden?
Nei. :/ siste tannlege sourte om jeg hadde hatt regulering siden noen jeksler var vekke. Og lurte egentlig på hvorfor jeg ikke hadde noe resultat da.. de er enda skjeveBle det ikke bra?
Åh er ikke det typisk da.. at dere ikke får tak. Er jo ikke mulighet for at dere kan ha han heller :/ den er så vanskelig den derEr liksom det. Har sagt til gubben at han må få omplassert hunden innen neste unge kommer til sommeren. Hadde vært noe annet kunne vi hatt hunden boende med oss og jeg også kunne gått tur med den men den er altfor stor og overalt til at jeg klarer å gå tur med både den og barnevogn. Hunden ser ikke at den er en 50 kg dobberman men tror den er ennå en valp på 5-10 kg. Gubben har prøvd å kontakte oppdretter da det står i kjøpekontrakten at oppdretter vil ha mulighet til å få hund tilbake ved evt salg eller omplassering. Men gubben får ikke tak i oppdretter og oppdretter ringer heller ikke opp igjen
Det er det viktigste, at snuppa er fornøydSærlig ikke når det er det som er ønsket.
Vel, fornøyd jente, og fint det
Kastet opp flere gangerÆsj dahvordan syk?
Hva skal shoppes i dag?Lurer på om jeg skal stikke på shopping når lille U er i seng
Jøss, det var kjapt!!.Det er jo søknadstid for barnehageplass nå om dagen, men lignende ekspress behandling har jeg aldri hørt maken på engang.
Frøkna og lille U har forskjellige barnehager, men vi ønsker at de skal i samme, helst frøkna sin.
Vi sendte søknad for lille U til barnehagen til frøkna så fort det ble februar og det var mulig å søke.
Så i går kom vi på at kanskje for sikkerhetsskyld også skulle søke frøkna inn i lille U sin barnehage.
Søknaden ble sendt rundt kl 21 i går kveld.
Like etter kl 12 i dag fikk jeg telefon om at hun fikk plass og hun godt kunne få begynne før 1. august dersom vi ønsket det...
Krysser fingre for en god nattDa er det snart leggetid for mini. Sov kun ca 1 time i formiddag og våknet allerede kl 11 så ikke mye søvn. Håper han sover greit i natt uten å våkne allerede kl 4
Hva skal du shoppe?Lurer på om jeg skal stikke på shopping når lille U er i seng
God kveld til deg ogsåStikker innom for å ønske alle en god kveld![]()
Her sover vesla på brystet og mammaen er sulten og kald. Men alt for at lillemor skal sove.
Æsj så kjipt daNei. :/ siste tannlege sourte om jeg hadde hatt regulering siden noen jeksler var vekke. Og lurte egentlig på hvorfor jeg ikke hadde noe resultat da.. de er enda skjeve
Ja. Trilla tur 13 km totalt. I to omganger. På babytreff.Oj da har du gått mye i dag
Skjønner den jaJo. Men det snydde så intenst at jeg orka ikke tanken på å trille halvannen time før vi skulle trille igjen en time til byen. men ting ble slik at hun sovna halv 10 i vogna og til halv 11. Så ble det storsutring til vi var fremme 11