Skravletråd februar!

Kan hun ikke sove når du triller?
Jo. Men det snydde så intenst at jeg orka ikke tanken på å trille halvannen time før vi skulle trille igjen en time til byen. men ting ble slik at hun sovna halv 10 i vogna og til halv 11. Så ble det storsutring til vi var fremme 11

For en ufordragelig unge jeg har for tiden. Er på farten og blir underholdt HELE dagen. De min. ila dagen jeg får for meg seg til å gå på do, dusje, lage mat osv så sitter/ligger han og HYLER fordi han ikke blir underholdt eller får sitte på armen min. Sliten
Skjønner det sliter deg ut:(
Fattig trøst, men det blir bedre!

Ble det ikke bra?
Nei. :/ siste tannlege sourte om jeg hadde hatt regulering siden noen jeksler var vekke. Og lurte egentlig på hvorfor jeg ikke hadde noe resultat da.. de er enda skjeve

Er liksom det. Har sagt til gubben at han må få omplassert hunden innen neste unge kommer til sommeren. Hadde vært noe annet kunne vi hatt hunden boende med oss og jeg også kunne gått tur med den men den er altfor stor og overalt til at jeg klarer å gå tur med både den og barnevogn. Hunden ser ikke at den er en 50 kg dobberman men tror den er ennå en valp på 5-10 kg. Gubben har prøvd å kontakte oppdretter da det står i kjøpekontrakten at oppdretter vil ha mulighet til å få hund tilbake ved evt salg eller omplassering. Men gubben får ikke tak i oppdretter og oppdretter ringer heller ikke opp igjen
Åh er ikke det typisk da.. at dere ikke får tak. Er jo ikke mulighet for at dere kan ha han heller :/ den er så vanskelig den der

.Det er jo søknadstid for barnehageplass nå om dagen, men lignende ekspress behandling har jeg aldri hørt maken på engang.

Frøkna og lille U har forskjellige barnehager, men vi ønsker at de skal i samme, helst frøkna sin.
Vi sendte søknad for lille U til barnehagen til frøkna så fort det ble februar og det var mulig å søke.
Så i går kom vi på at kanskje for sikkerhetsskyld også skulle søke frøkna inn i lille U sin barnehage.

Søknaden ble sendt rundt kl 21 i går kveld.
Like etter kl 12 i dag fikk jeg telefon om at hun fikk plass og hun godt kunne få begynne før 1. august dersom vi ønsket det...
Jøss, det var kjapt!!:D
Mangler de barn i den barnehagen?:P

Gubben oppe og prøver å legge. Frøkna vært mye på farten idag. Men har en periode for tiden hvor hun sovner litt, så hylskrik og våkner. Sovner, hylskrik og påan igjen. Vondt å høre på.. :( :( skulle ønske hun lærte seg og sove ordentlig

Back
Topp