Skravletråd februar!

stikker innom en snar tur før legging av snuppa :)

ikke noe fødsel eller modning på gang :D men de hadde prøvd å stoppe det om det hadde vært noe :) de beregner termin etter oul nå så tidlig, for dager har STOR forskjell pga det stoffet de produserer i lungene kommer ikke før i løpet av uke 23. de klarer seg rett og slett ikke utenfor magen før da. glad jeg får god oppfølgning :)

Godt å høre vi er flere med "strenge" mannfolk :P
Gubben blir veldig oppgitt over meg og min nettshopping til tider :p
Her er det egentlig mannen som shopper mest på nett.
Han er ebay frelst. Eks så kjøpte han sånne hjørnebeskyttere til bordet på ebay.
Alt for å slippe å dra på ikea ;)

Inkompetente assistent på skolen hvor kengubarnet går. Fatter ikke at en som får så mye klager bare får bli
Kjedelig når man opplever det :(

stikker innom en snar tur før legging av snuppa :)

ikke noe fødsel eller modning på gang :D men de hadde prøvd å stoppe det om det hadde vært noe :) de beregner termin etter oul nå så tidlig, for dager har STOR forskjell pga det stoffet de produserer i lungene kommer ikke før i løpet av uke 23. de klarer seg rett og slett ikke utenfor magen før da. glad jeg får god oppfølgning :)
Godt at det ikke var noe på gang nå:)
Må slappe av og ta det med ro nå da.
Hvor mange uker på vei nå?

Godt at det ikke var noe på gang nå:)
Må slappe av og ta det med ro nå da.
Hvor mange uker på vei nå?
ja, veldig glad for det :) ja skal ta det med ro og ikke dra rundt omkring unødvendig :)
skal ha lav terskel på å ringe pga premature rier med datteren min i uke 24. i følge oul 22+3, men det er omdiskutert at jeg er lenger. bare de tørr ikke endre det før etter neste vekstkontroll som er 18. 3 uker og 4 dager til :)

ja, veldig glad for det :) ja skal ta det med ro og ikke dra rundt omkring unødvendig :)
skal ha lav terskel på å ringe pga premature rier med datteren min i uke 24. i følge oul 22+3, men det er omdiskutert at jeg er lenger. bare de tørr ikke endre det før etter neste vekstkontroll som er 18. 3 uker og 4 dager til :)
Skjønner den. Viktig at de tar det på alvor og følger meg. Tenker de at du kan være lengre på vei i forhold til hvor stor han er da? Når ble datteren din født i forhold til termin da?

Fikk nok selv i dag... før har jeg oversett men nå gudder jeg ikke det mer. Vet mange klager på han i fjor også
Rart at det ikke blir gjort noe med så mange klager da:/

Back
Topp