Inkompetente assistent på skolen hvor kengubarnet går. Fatter ikke at en som får så mye klager bare får bliHvorfor det ? :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Inkompetente assistent på skolen hvor kengubarnet går. Fatter ikke at en som får så mye klager bare får bliHvorfor det ? :/
Jaaa det hjelper nokKengu da ♡
Vil du ha en klem?
Kjolene er veldig småhar aldri bestilt noe derfra jeg![]()
Her er det egentlig mannen som shopper mest på nett.Godt å høre vi er flere med "strenge" mannfolk![]()
Gubben blir veldig oppgitt over meg og min nettshopping til tider![]()
Kjedelig når man opplever detInkompetente assistent på skolen hvor kengubarnet går. Fatter ikke at en som får så mye klager bare får bli
Nå som jeg har ryddet så mye i skapet, har jeg også behov for litt nyttDet hadde jeg![]()
Godt at det ikke var noe på gang nåstikker innom en snar tur før legging av snuppa
ikke noe fødsel eller modning på gangmen de hadde prøvd å stoppe det om det hadde vært noe
de beregner termin etter oul nå så tidlig, for dager har STOR forskjell pga det stoffet de produserer i lungene kommer ikke før i løpet av uke 23. de klarer seg rett og slett ikke utenfor magen før da. glad jeg får god oppfølgning
![]()
ja, veldig glad for detGodt at det ikke var noe på gang nå
Må slappe av og ta det med ro nå da.
Hvor mange uker på vei nå?
Huff søte duTime kl 12 men min faste tannlege hadde ikke time før 14 mars så jeg måtte få hos ei jeg ikke har vært hos før.
Så nå triller tårene... fin start på dagen
Yohoo, så deilig daResten av natta gikk knirkefrittsov heeelt til 7
![]()
Håper dere begge fikk litt søvnHåper snart mini er klar for en liten lur. Våknet 5.45 idag og kjenner jeg trenger en liten lur selv også før jobb
Skjønner den. Viktig at de tar det på alvor og følger meg. Tenker de at du kan være lengre på vei i forhold til hvor stor han er da? Når ble datteren din født i forhold til termin da?ja, veldig glad for detja skal ta det med ro og ikke dra rundt omkring unødvendig
skal ha lav terskel på å ringe pga premature rier med datteren min i uke 24. i følge oul 22+3, men det er omdiskutert at jeg er lenger. bare de tørr ikke endre det før etter neste vekstkontroll som er 18. 3 uker og 4 dager til![]()
Fikk nok selv i dag... før har jeg oversett men nå gudder jeg ikke det mer. Vet mange klager på han i fjor ogsåKjedelig når man opplever det![]()
He he ut å handleNå som jeg har ryddet så mye i skapet, har jeg også behov for litt nytt![]()
Tanna er hvertfall uteHuff søte du
Håper det gikk fint idag!
Svømmehall er nok stas det ogsåDet er det ikke. Foretrekker nok likevel svømmehall i helgene
Etter mye sykdom tok vi ikke sjansen på det. Blir denne uka![]()
Rart at det ikke blir gjort noe med så mange klager da:/Fikk nok selv i dag... før har jeg oversett men nå gudder jeg ikke det mer. Vet mange klager på han i fjor også
Venter på vår og sommerklærHe he ut å handle![]()
Håper det har gitt seg?Måtte ringe inn. Kynnere vil ikke slippe taket etter 15 min. Så hun ba meg ligge rett ned i 30 min og ringe om de ikke gir seg. Håper det![]()