Håper du har hatt en fin dag på jobbLitt av en søndaghehe
Siste dagen i permisjonen. I morgen er det tilbake på jobb
Hvert produktiv i dag også.. Fått lagt ut litt ting til salgs![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du har hatt en fin dag på jobbLitt av en søndaghehe
Siste dagen i permisjonen. I morgen er det tilbake på jobb
Hvert produktiv i dag også.. Fått lagt ut litt ting til salgs![]()
Blir sikkert godt etterhvert hvertfallhar aldri bestilt noe derfra jeg
Godt å få de ut
Ja det var det jeg skulleFjerne tanna?
Jeg har kjøpt altfor mye ...Jeg har vel kjøpt meg en ulljakke i år og ellers kan jeg ikke komme på når jeg handlet til meg selv. Har ryddet i skapet nå, så mulig jeg trenger noe til våren![]()
Mohaha...er ikke redd degPass deg nå !
Gratulerer så mye med 5 åringGod morgen.
Her har vi femåring i hus.
Kaka ble klar i går kveld og i dag skal jeg lage muffins og shine huset (det ser liksom ikke helt rent ut på kjøkkenet når jeg har bakt. Men det ordner vi. Så er planen mopp fra øverste trappetrinn på loftet, via kjøkken og stue i hovedetasjen og ned i kjelleren helt bort til ytterdøra. I kombinasjon med støvsuger burde det bli bra. Shine badet mens ungene dyppes i badekaret og avslutte med å vaske badekaret når de kommer ut.
Handle brus og pante flasker (står en stor sekk på kjøkkengulvet som jeg vil ha vekk) når bursdagsjenta leveres et par timer i bhg for å feire der mens vi må ta et dypdykk på loftet og se om vi klarer rydde det brukbart. Det merkes liksom at vi tok ene expediten, 2*4 hyller, ned på rommet til bursdagsbarnet for er par uker siden. Det står igjen en del ting som var lagret i den før...
Krysser fingre for at det kommerMhm sånne dager vil jeg ha flere av
Det burde du være !Mohaha...er ikke redd deg![]()
Lov å håpe!Krysser fingre for at det kommer![]()
Du hadde vel bruk for det daJeg har kjøpt altfor mye ...
Hvorfor det ? :/Jeg er sur og grinete. .
Ja,det skjønner jeg men jeg mente å vente på sjaletMer kjedelig å ha det liggende rundt hjemme![]()
Bedre enn ikkenoe jaGodt dere er enige om det da
Kengu da ♡Jeg er sur og grinete. .
Det hadde jegDu hadde vel bruk for det da![]()
He he ja er jo detBedre enn ikkenoe ja![]()
Gjør fryktelig vondt akkurat nåSå bra
Går det bra med deg?