Skjønner det er en rar følelsePå båten. En time og ti minutter igjen til vi er fremme på vårt nye bosted.
Veldig rart å ikke skulle dra tilbake til leiligheten vår igjen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner det er en rar følelsePå båten. En time og ti minutter igjen til vi er fremme på vårt nye bosted.
Veldig rart å ikke skulle dra tilbake til leiligheten vår igjen.
Æsj daTror detuff! Håper det bare er en sånn to dagers
![]()
Æsj daReiser igjen på onsdag morgen og kommer hjem torsdag kveld neste uke
Blitt så vant til leiligheten vi har hatt ca 1 år så blir rartSkjønner det er en rar følelse![]()
Var knallheldige med det huset. Det skal jeg innrømmeLucky you! Vi hører de over veldig godtå vi hører de enda bedre når de er nede i kjelleren.
Tromsø denne gang.Æsj daer vel ikke så mye reising hele året håper jeg?!
Hvor skal du nå da?
TakkÆsj da
God bedring!
SoveSen kveld på frøkna. Kom til bestemor og bestefaren sin i halv 7 tiden. Enda våkenmasse leking med alle sammen og krabbing overalt, så sovebhar hun virkelig ikke tid til
![]()
Hvor skal du dra hen?Må pakke
Så må jeg trene
Vi hadde og idagVar det ikke pannekake dag igår?
Vi liggee litt etter å har pannekaker idag![]()
Appen hang segVar det ikke pannekake dag igår?
Har ikke hatt det på lenge, viVar det ikke pannekake dag igår?
Skjønner godt du må spørre, lett å blande sammen så mange vi er her inneStemmer det, tror jeg har spurt før![]()
Takk,altså det er jo ikke så synd i meg jeg har jo ikke ekstrem svangerskapskvalme eller noe, men i blant så syns jeg litt synd på meg selv uansett jegHåper ikke resten av svangerskapet blir ille![]()
Høres ut som en fin dagDa sover mini godt etter en lang dag på farten. Han storkoste seg å åpen barnehage før det ble handling på vei hjem og en lur imens. Så var vi innom ene niesen til gubben som er i byen med samboer og datteren.