Da må jeg vel ta en snaptourNei så jeg gleder meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da må jeg vel ta en snaptourNei så jeg gleder meg![]()
Oii oiiJa flytting er stressnå sitter vi på cafeen med kaia og venter på båten om en time
trilla tur med frøkna ned til og i byen hele tiden mens hun sov. Ble 9582 skritt det
![]()
Vi gikk til byen fra huset. Søstra mi spurte om det var merkelig å ikke skulle se huset mer. Da snudde jeg meg og det slo litt inn. Jeg elsker jo leilighetenOii oiihvordan er følelsene? Er det rart å tenke på at dere aldri skal tilbake dit mere?
Ja, det syns jegDa må jeg vel ta en snaptour![]()
Det er ofte sånnVi gikk til byen fra huset. Søstra mi spurte om det var merkelig å ikke skulle se huset mer. Da snudde jeg meg og det slo litt inn. Jeg elsker jo leilighetenmen huset passer oss mye bedre
![]()
Reiser igjen på onsdag morgen og kommer hjem torsdag kveld neste ukeSkjønner det blir mye
Hvor lenge er det til neste reise da?
Ikke sant. Hus med garasje, hage, og ingen husverter boende over. Blir deiligDet er ofte sånnmen hus blir kjempe bra for dere. Så er det nærme familien din også
![]()
Skal huske det til når jeg skal i husetJa, det syns jeg![]()
Jeg også. ..Trøtt jeg!
Jeg ogsåTrøtt jeg!
Lucky you! Vi hører de over veldig godtIkke sant. Hus med garasje, hage, og ingen husverter boende over. Blir deilig![]()
Takk for detGod bedring til deg
Stemmer det, tror jeg har spurt førHan er elektriker, men reiser som Electric engineer, som jeg er litt usikker på Hva blir på norsk![]()
Håper ikke resten av svangerskapet blir illeGravid.. så det får over![]()
Vi er visst mangeJeg også
Haha, det tror jeg ikke noe påDet må du gjerne gjøre, for trur ikke jeg har hørt noen andre gjøre det før![]()
Da må jeg se etter det neste gang jeg er i byenHehe handlet mye på asiamat før lillebror ble født men får ikke vogna med meg inn i den jeg har pleid å bruke.. jeg smakte det vel forsterker gang i Bosnia trur jeg, venninna mi er helt vill etter det Hehe