Skravletråd februar!

Ja flytting er stress :p nå sitter vi på cafeen med kaia og venter på båten om en time :) trilla tur med frøkna ned til og i byen hele tiden mens hun sov. Ble 9582 skritt det :p
Oii oii :D hvordan er følelsene? Er det rart å tenke på at dere aldri skal tilbake dit mere?

Oii oii :D hvordan er følelsene? Er det rart å tenke på at dere aldri skal tilbake dit mere?
Vi gikk til byen fra huset. Søstra mi spurte om det var merkelig å ikke skulle se huset mer. Da snudde jeg meg og det slo litt inn. Jeg elsker jo leiligheten :p men huset passer oss mye bedre :)

Vi gikk til byen fra huset. Søstra mi spurte om det var merkelig å ikke skulle se huset mer. Da snudde jeg meg og det slo litt inn. Jeg elsker jo leiligheten :p men huset passer oss mye bedre :)
Det er ofte sånn :) men hus blir kjempe bra for dere. Så er det nærme familien din også :)

Spist pannekaker idag og starten på boken til lillebror :) og mer i storesøster sin :)
Nå snart badetid :D i morgen står vi opp slik at henne spiser frokost i bhg :)

Sovnet på under 30 min idag :) opp om 12 timer. Hun sover på bbhugme puta :)
ImageUploadedByBV Forum1455129169.434850.jpg

Hehe handlet mye på asiamat før lillebror ble født men får ikke vogna med meg inn i den jeg har pleid å bruke.. jeg smakte det vel forsterker gang i Bosnia trur jeg, venninna mi er helt vill etter det Hehe
Da må jeg se etter det neste gang jeg er i byen;)

Back
Topp