Nei da er det jo ikke så lettIkke når det er mamma som er best :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei da er det jo ikke så lettIkke når det er mamma som er best :/
Ja.. da blir det slitsomtNei da er det jo ikke så lett![]()
Det er planen. HahaDu får ta litt småtteri og la mannen ta resten![]()
Ååh, gratulerer ♡♡Oi.. Bare sånn 1000 innlegg etter jeg var innom sist her. ;p Jeg klarer ikke å henge med dere og i alle fall ikke nå lengre. <3 Fått baby! <3
Hvilken klasse går hun i?Når jentungen ber om hjelp til matteleksene og jeg ikke forstår bæret.... #denfølelsen
Min går også i andre klasse, og matteleksa i dag gikk på å finne halvparten av 36, 54 etc.Hehe, venter på den følelsen her også
Eldste går i 2.klasse, og det er mye jeg må Google![]()
For noen kan det være vanskelig nokMin går også i andre klasse, og matteleksa i dag gikk på å finne halvparten av 36, 54 etc.
Ikke akkurat rart ungen synes leksene er kjedelige, det er jo en anelse enkelt. Et stykke fra så sette foreldrene fast enda ja
(dog, langt inni ebays univers av kakebilder måtte jeg tenke før jeg bekreftet at han hadde rett og overlot etterhvert til mannen)
Hun går i 5.klasse mener jegHvilken klasse går hun i?
Jada, det kan det, men her har vi regnet med halvparter og dobling i hodet rundt matbordet i et år, så å gjøre det ved å tegne på en talllinje var ikke vanskelig selv om vi har brukt runde tall når vi hadde så store tall for det mesteFor noen kan det være vanskelig nok
Ah. vanskelig matte i det trinnet?Hun går i 5.klasse mener jeg
Tror hun er ett år eldre enn kb
ja jeg gjør jo detGleder du deg til å jobbe igjen?
så brasnakka med Vesla i stad. Å da var hu litt usikker. Men hun ville prøve.
Å jeg tror de kjører sånne gratis testtimer der.
ja det gjør detOi, tiden flyr![]()
takkBra dere blir sendt videre
Lykke til!
ja jeg vetOi, det har gått fort!![]()
Men det er vel fint det for han. . Mye enklere den veien enn for de som streverJada, det kan det, men her har vi regnet med halvparter og dobling i hodet rundt matbordet i et år, så å gjøre det ved å tegne på en talllinje var ikke vanskelig selv om vi har brukt runde tall når vi hadde så store tall for det meste
Hatt en fin dag?God kveld![]()
Aner ikke. Ett år til vi er derAh. vanskelig matte i det trinnet?
Blir spennende når mi begynner på skolen om noen år å se om jeg husker gamle kunsterAner ikke. Ett år til vi er der![]()