Jaa det blir hanJippi, nå blir han kul![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa det blir hanJippi, nå blir han kul![]()
Velkommen hitEr helt ny her og lurer på noe, hvordan får en lagt inn et innlegg i forumet?
Alt er en vanesakKunne tenkt meg begge deler etterhvert kanskje
Ah, ja daså![]()
Hørtes deilig utVi skal ha wok med svin og nudler![]()
da blir det nok et neifår se.. Må snakke med samboeren først.
jeg åHåper det går fort![]()
bilde ?Wow olaf kostymet til kengubarnet har allerede kommet.
De sa de trodde det kunne være krupp, men nå har vi fått henvisning til sykehuset der å, for å sjekke refluksHva sa de på legevakten da?![]()
Alt er en vanesak
Det viktigste er jo at du ser bedre![]()
Det gjorde jegKos deg på besøk
NææJippi ! Verdens beste gave! Morkaken flyttet seg og lillebror han vokser godtjeg er visst lenger enn hva oul sa så vi får se hva som skjer fremover
måtte bare dele det
![]()
Du får ta litt småtteri og la mannen ta restenHihi. Jeppjeg skal nok hjelpe til. Men tviler mamma orker å ha dattra mi i flere timer. Så blir vel bare til småbæring
Skjønner detJa. Men en frøken som er klistra oppå meg hylende og skrikene titt og ofte, er det slitsomt
Ikke når det er mamma som er best :/Skjønner detingen som kan ta vesla litt?
Gratulerer så myeOi.. Bare sånn 1000 innlegg etter jeg var innom sist her. ;p Jeg klarer ikke å henge med dere og i alle fall ikke nå lengre. <3 Fått baby! <3
Gleder du deg til å jobbe igjen?Ikke mye jeg har fått vært her de siste dagene, og i morgen er siste dag i perm![]()
Gratulerer så myeOi.. Bare sånn 1000 innlegg etter jeg var innom sist her. ;p Jeg klarer ikke å henge med dere og i alle fall ikke nå lengre. <3 Fått baby! <3