Skravletråd februar!

Mini herjer rundt i sengen før han skal sove:-). Fast rituale nå tydeligvis. Helt til han blir lei og vil opp i armene mine og kose der til han sovner

Hehe, venter på den følelsen her også:P
Eldste går i 2.klasse, og det er mye jeg må Google:rolleyes:
Min går også i andre klasse, og matteleksa i dag gikk på å finne halvparten av 36, 54 etc.

Ikke akkurat rart ungen synes leksene er kjedelige, det er jo en anelse enkelt. Et stykke fra så sette foreldrene fast enda ja
(dog, langt inni ebays univers av kakebilder måtte jeg tenke før jeg bekreftet at han hadde rett og overlot etterhvert til mannen)

Min går også i andre klasse, og matteleksa i dag gikk på å finne halvparten av 36, 54 etc.

Ikke akkurat rart ungen synes leksene er kjedelige, det er jo en anelse enkelt. Et stykke fra så sette foreldrene fast enda ja
(dog, langt inni ebays univers av kakebilder måtte jeg tenke før jeg bekreftet at han hadde rett og overlot etterhvert til mannen)
For noen kan det være vanskelig nok

For noen kan det være vanskelig nok
Jada, det kan det, men her har vi regnet med halvparter og dobling i hodet rundt matbordet i et år, så å gjøre det ved å tegne på en talllinje var ikke vanskelig selv om vi har brukt runde tall når vi hadde så store tall for det meste

Gleder du deg til å jobbe igjen?
ja jeg gjør jo det :) men ikke sånn som ting er må
snakka med Vesla i stad. Å da var hu litt usikker. Men hun ville prøve.
Å jeg tror de kjører sånne gratis testtimer der.
så bra :)
Oi, tiden flyr :p
ja det gjør det :o
Bra dere blir sendt videre:)
Lykke til!
takk :)
Oi, det har gått fort!:eek:
ja jeg vet :o

Jada, det kan det, men her har vi regnet med halvparter og dobling i hodet rundt matbordet i et år, så å gjøre det ved å tegne på en talllinje var ikke vanskelig selv om vi har brukt runde tall når vi hadde så store tall for det meste
Men det er vel fint det for han. . Mye enklere den veien enn for de som strever

Da sover mini godt plantet på fanget mitt med hodet på brystet❤❤. Nyter tiden og bare koser oss. Egentlig ikke lyst til å flytte på meg meeen må egentlig på do:-/

Legger N :) spent på når henne sovner idag :)

Back
Topp