God morgen til deg ogsåGod morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen til deg ogsåGod morgen![]()
Det er en god følelse
Min gode følelse lot vente på seg i over 3 år![]()
Ja det var det her ogsåHehe ja det var hvertfall veldig godt om søndagen![]()
Det er en del denne uken, egentlig.Var en del planer hos dere i dag ser jeg
Oj da det var ingen god nattHan stod opp ved kl 4 etter å ha hvert våken 5 ganger fra jeg sovnet ved 1 tia...
God morgenGod morgen.
Store barn levert.
Baby ammes. Hun skal på helsestasjonen og få vaksine i dag, rotavaksinen.
Ellers på planen skal jeg ringe kirkekontoret og booke dåp, mannen skal mase på bunadsdama og høre om huk noen gang kommer til å sy bunaden hans, ellers må vi få ut materialene og levere det til noen andre for å sy.
Han skal på et møte på fotballen etter middag, men før vaksinen skal jeg spise frokost, pumpe og dusje.
Har du bestemt deg for hvilke da?Ja, nå skal det bli en annen opplevelse å se på tv og kjøre bilhoho!
Ja da er det nok lurt å sjekke det oppDet er en del denne uken, egentlig.
Må ringe øyelegen også, guttungen påstår at det ene brilleglasset alltid er skittent, så han ser dårlig. Det er et par riper på det, men jeg lurer på om det kan være synet i tillegg. Da er det litt lenge å vente til mai når han har kontroll, tenker jeg.
Håper feberen holder seg borte nåHar tuppa hjemme i dag også, har ikke feber i dag, men hadde det i går kveld så hun får vente til i morgen
Ingen planer,vurderer en tur på biblioteket, men skal se an været litt.
Ja, satser på at vi kan få fremskyndet timen hans noe. Det hadde vært greitJa da er det nok lurt å sjekke det opp
Takk det sammeGod morgen
Lykke til og ha en flott dag!
Har du bestemt deg for hvilke da?![]()
Er lov å håpe dere får detJa, satser på at vi kan få fremskyndet timen hans noe. Det hadde vært greit
Haha sjæl ass! Hun var så suttrete i jula, hadde feber og diare. "Ååh nå kommer det en tann" jubler jeg. Men neida, ingen tannNeeei, ser ingenting inni der ennå
Har jo trodd de har vært like rundt hjørnet lenge nå, men.. Neida![]()
Kos deg på besøkN levert i bhg og jeg på vei til bestevenninnen minhadde så mye mareritt i natt ... Ha en fin dag
![]()
Prøver. Men for å si det slik så er det ikke han som har pakka noeDa får du sparke ham igang
Noen ganger er det din tur til å være lat også!