Snuppa er skikkelig dårlig![]()
Uff da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snuppa er skikkelig dårlig![]()
God morgen
Rart med det, den siste tiden har frøkna kommet ned i sengen vår hver eneste natt.
Jeg har ikke vært så begeistret for det, men i morges når jeg våknet savnet jeg henne noe skikkelig
God morgenGod morgenHer har vi hvert oppe i 3 timer nå, ungene ligger å ser litt barnetv før eldste skal på skolen
jeg er litt trøtt kjenner jeg nå så skal sløve litt når frøkna har gått og lillebror er lagt. Ønsker dere alle en finfin dag
![]()
Ooh niceYehuuuu! Lille F har sovet hele natta for første gang![]()
Kjenner meg igjenGod morgen
Rart med det, den siste tiden har frøkna kommet ned i sengen vår hver eneste natt.
Jeg har ikke vært så begeistret for det, men i morges når jeg våknet savnet jeg henne noe skikkelig
God morgenGod morgen![]()
NeiUff dagår det bedre med henne enn i natt eller? Ble det legevakten?
Joda, men tempo innimellomVært stille nåda
God morgenkoselig morgen dere har
![]()
Ooh niceheldig der
her så våkna J bare en gang
Kjenner meg igjende seneste dagene har J sovet i sin egen seng gjennom hele natten
![]()
Føler at senga blir så stor når hun ikke ligger i midten![]()
Hehe, så koselig for ham daHaha. Idag er han overbevist om at han hørte dethahha
Da får du sparke ham igangHan slappa vel litt mer av enn nødvendighan var litt lat
Det går unna i en feiBare 1100 nå
Når våknet han? At the moment så ser vi på 101 dalmantinere, Tror det er J sin nye favorittfilmNår man har hvert våken i så mange timer så må man jo gjøre noe for at tia skal gå![]()
Sofa er alltid bestMen det var veldig godt daVar litt greiere å ta det i dag selv om det ikke var like gøy å stå opp til er rotete kjøkken
![]()
Når våknet han? At the moment så ser vi på 101 dalmantinere, Tror det er J sin nye favorittfilm![]()
God morgenkoselig morgen dere har
![]()
Ooh niceheldig der
her så våkna J bare en gang
Kjenner meg igjende seneste dagene har J sovet i sin egen seng gjennom hele natten
![]()
Føler at senga blir så stor når hun ikke ligger i midten![]()
Sofa er alltid best![]()
Føltes bra dritt å gå ut av optikeren og ikke se 100% siden man hadde fått sett gjennom glassene der hvor godt jeg egentlig kan seJa, må nok detblir vel en helt ny verden etterpå, haha
![]()
Hoho jaJa, det var digg! En gang er jo bra det og![]()
Hoho jala oss håpe det kommer flere sånne netter
![]()