Skravletråd februar!

Nei, nå er det snart natta her :) håper mini ikke våkner når jeg går inn på rommet.. Ville jo vært typisk :o

Hun skal hverfall ikke leke! Hun ligger å halvsover :) haha lillebror sparket og sparket i hodet hennes :)

Der sovnet henne! :D tenkte å lage sånn stjerne skjema hver gang hun sover uten å stå opp. Så når hun har samlet så så mange får hun velge premie :)

Javisst! Tror jeg skal ned igjen imorgen og si jeg har bestemt meg :D kunne låne brillene i en uke, men tror ikke jeg trenger å tenke mer..
Da er det bare å komme seg ned å bestille så du får godt syn så fort som mulig :D

Må bare spise litt mer kake så er det natta :p gruer meg til å ikke sove på dagen...

God morgen :) Her har vi hvert oppe i 3 timer nå, ungene ligger å ser litt barnetv før eldste skal på skolen :) jeg er litt trøtt kjenner jeg nå så skal sløve litt når frøkna har gått og lillebror er lagt. Ønsker dere alle en finfin dag :)

God morgen
Rart med det, den siste tiden har frøkna kommet ned i sengen vår hver eneste natt.
Jeg har ikke vært så begeistret for det, men i morges når jeg våknet savnet jeg henne noe skikkelig

Back
Topp