Føltes bra dritt å gå ut av optikeren og ikke se 100% siden man hadde fått sett gjennom glassene der hvor godt jeg egentlig kan se![]()
Haha, ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føltes bra dritt å gå ut av optikeren og ikke se 100% siden man hadde fått sett gjennom glassene der hvor godt jeg egentlig kan se![]()
Ja hvordan går det der? Ingen tegn til tenner ennå?Ja, håper det!!ihvertfall til tennene kommer..
Spennende daJeg ser noe.. Men fikk beskjed om at jeg måtte ha briller ja
Så nå har jeg 4 par hjemme på lån så jeg kan bestemme meg![]()
Hva har skjedd?Oppe igjen...ringt legevakten skal ringe tilbake om en halv time
God morgenGod morgenHer har vi hvert oppe i 3 timer nå, ungene ligger å ser litt barnetv før eldste skal på skolen
jeg er litt trøtt kjenner jeg nå så skal sløve litt når frøkna har gått og lillebror er lagt. Ønsker dere alle en finfin dag
![]()
Helt greit i grunn, siden hun egentlig ikke spiste så mye i går. Ei tugge her og ei tugge der..He he såpass ja
Ja. Er det lang ventetid?Ja jeg håper de finner noe
Kult! Heldige daNei altså vi ville bytte til RiksTV fordi det var de samme kanalene, ekstra dekoder bare til en mindre måndespris siden de har kampanje ut dagen.
Så han ringte for å si opp..
Fyren han prata med lurte jo på hvorfor å samboeren sa det som det var. Å da sa han fyren at han kunne se at vi hadde hatt en del problemer tidligere.
Så da gav ham oss ut året med gratis totalpakke som innkluderer viaplay, ekstra dekoder med fjernkontroll og ny fjernkontroll til den gamle siden den vi har begynner å svikte![]()
Jobb,trene,og litt annetJobbe mye, møter og styr
Du da?
Var en del planer hos dere i dag ser jegGod morgen.
Store barn levert.
Baby ammes. Hun skal på helsestasjonen og få vaksine i dag, rotavaksinen.
Ellers på planen skal jeg ringe kirkekontoret og booke dåp, mannen skal mase på bunadsdama og høre om huk noen gang kommer til å sy bunaden hans, ellers må vi få ut materialene og levere det til noen andre for å sy.
Han skal på et møte på fotballen etter middag, men før vaksinen skal jeg spise frokost, pumpe og dusje.
Spennende dasikkert en helt ny verden med briller!
Så bra! HurraYehuuuu! Lille F har sovet hele natta for første gang![]()
Ja hvordan går det der? Ingen tegn til tenner ennå?
Håper du også får en fin dagGod morgenHer har vi hvert oppe i 3 timer nå, ungene ligger å ser litt barnetv før eldste skal på skolen
jeg er litt trøtt kjenner jeg nå så skal sløve litt når frøkna har gått og lillebror er lagt. Ønsker dere alle en finfin dag
![]()
Hurra så deilig!!Yehuuuu! Lille F har sovet hele natta for første gang![]()
Det er en god følelseJaa, endelig!![]()
God morgenGod morgen
Rart med det, den siste tiden har frøkna kommet ned i sengen vår hver eneste natt.
Jeg har ikke vært så begeistret for det, men i morges når jeg våknet savnet jeg henne noe skikkelig