Skravletråd donasjon

Vi venter fortsatt på uttak, som har blitt utsatt til januar dessverre. Da er vi på over 6 mnd venting, og det er i beste fall. Og inkluderer ikke innsett. Så ingen erfaring med å reise her. Vet da heller ikke på hva vi ender på av kostnader enda. Så har ingen svar til dere dessverre. Men håper dere får mange gode embryo ❤️❤️ Lykke til. ❤️
Uff så utrolig frustrerende Kia7! Lenge å vente og særlig når den biologiske klokka tikker høyt! Håper det går raskt til innsett når dere først har fått eggene da :Heartred

Uff så utrolig frustrerende Kia7! Lenge å vente og særlig når den biologiske klokka tikker høyt! Håper det går raskt til innsett når dere først har fått eggene da :Heartred
Takk ❤️❤️ Ja uflaksen fortsetter. Får virkelig håpe det er siste utsettelse nå og at det blir egguttak tidlig i januar. Så jeg kan ha innsett i slutten av januar. Men synes det er vanskelig å være positiv akkurat nå. Men får fokusere på jul i stedet ❤️

Takk ❤️❤️ Ja uflaksen fortsetter. Får virkelig håpe det er siste utsettelse nå og at det blir egguttak tidlig i januar. Så jeg kan ha innsett i slutten av januar. Men synes det er vanskelig å være positiv akkurat nå. Men får fokusere på jul i stedet ❤️
Veldig stor forståelse for det! :Heartred Håper på oktoberbaby for dere da!

Hsr vært i kontakt med Ovumia i går for å høre priser. Konsultasjon og innsett vil komme på mellom 15-20000. Så må jeg til gynekolog før Finland og en ultralyd. Så kommer flyreise og hotell i tillegg.
Må begynne å spare til søskenprosjektet vårt❤️

Blir spennende! Hvordan går det med baby?
Lillemor er blitt 7 mnd, krabber som en helt, sitter selv( alt lærte hun på dagen 6mnd og 3 dgr gammel)
Puppen nektet hun plutselig å ta her forrige uke(syk igjen for 2.gang siden begynnelsen av nov) så det er litt trist å være ferdig med ammingen.
Hun er så aktiv å veldig flink motorisk. Ligger langt foran sine jevnaldrende. HS er strålende fornøyd.

Lillemor er blitt 7 mnd, krabber som en helt, sitter selv( alt lærte hun på dagen 6mnd og 3 dgr gammel)
Puppen nektet hun plutselig å ta her forrige uke(syk igjen for 2.gang siden begynnelsen av nov) så det er litt trist å være ferdig med ammingen.
Hun er så aktiv å veldig flink motorisk. Ligger langt foran sine jevnaldrende. HS er strålende fornøyd.
❤️❤️Koselig ❤️

Første donasjonsegget resulterte også i blank test, tok endometrietest i sommer som viste både NK celler og endometritt. Kjente mye på sorg og sinne etter det, over at vi antakelig hadde satt inn mange bra egg i en livmor som ikke var mottakelig. Men at jeg nå mest sannsynlig var for gammel til å bruke egne egg.
Hvilken medisin fikk du for dette, og hvor lang var kuren? Og måtte partneren din også behandles?

Back
Topp