Ok
Tenker litt slik:
Imot:
- alderen min, klarer kroppen det.
- Orker jeg eventuelt 9mnd med kvalme igjen
- Klarer jeg 2 tette nå....gjorde d når jeg var 22 år
Alle dine argumenter i mot er noe som handler om noen få år av livet deres. 9 mnd svangerskap, ca maks 4-5 år med småbarnsliv. Tror ikke du vil ødelegge kroppen slik at det får følger. Du klarte det når du var 22, men nå har du kanskje to større barn som også vil bidra og du prioriterer kanskje ting litt annerledes også enn da du var 22? Formen og energien din handler nok også om du prioriterer å spise sunt og å holde deg i form, og at dere generelt har det bra i livet.
For:
- lillemor blir ikke "enebarn"
- Vi får brukt de 2 siste som kan gi oss ett barn til. - Jeg kan være hjemme enda i 2 år.
Det første punktet vil for lillemor vare livet ut og ikke kun noen år. Tror også at du bør tenke over om du kommer til å klare å gi slipp på tanken om de to siste dere hadde igjen om dere ikke bruker de. Har du ikke et klart ja på det tror jeg at jeg ville prøvd på sistemann med de som er igjen. Er jo ikke garantert at dere lykkes heller, men da kan du slå deg til ro med at dere prøvde. Men, jeg vet jo selvsagt ikke så mye om livet deres, så blir bare tanker ugifts det du skriver
...
For:.+