K
Kia7
Guest
Ja jeg blir også 45 år i oktoberMorsomt at du også blir 45 i oktober. Mener at også @Kia7 blir det Så da er vi flere på akkurat samme alder!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg blir også 45 år i oktoberMorsomt at du også blir 45 i oktober. Mener at også @Kia7 blir det Så da er vi flere på akkurat samme alder!
Krysser fingreneFår mensen igjen nå disse dager regner jeg med, siden jeg satte ovitrelle fredag for 2 uker siden. Så tipper innsett mandag 9/11 eller onsdag 11/11, tirsdag 10/11 får jeg ikke til pga viktig jobbmøte som ikke jeg kan avlyse.. får håpe det klaffer!
Hvordan går det med deg da?Krysser fingrene
Gratulerer så masse! Hvordan går det med deg/dere? Skjønner deg godt! Vanskelig å sette strek! Ammer du fortsatt da?Er så usikker på om vi ska gå for ett siste forsøk. Men har ikke fått igjen mensen enda. Lillemor blir 4 mnd neste helg. Å vi har kun 2 mnd igjen til alderen min setter en stopper.
Skal, skal ikke.....
Jeg ammer fortsatt. Det går så bra. Hun er en drøm sånn egentlig men har noen netter og dager med dårlig søvn. Å så er hun verdens fineste mirakelGratulerer så masse! Hvordan går det med deg/dere? Skjønner deg godt! Vanskelig å sette strek! Ammer du fortsatt da?
Venter nå på Finland og donor da... Begynner å bli utålmodigHvordan går det med deg da?
Ja skjønner det Slitsomt med all ventingen! Håper det går fort!Venter nå på Finland og donor da... Begynner å bli utålmodig
Håper det går fort Forhåpentligvis kommer det en hyggelig beskjed ila september!Venter også spent på å høre fra Medicus om de har funnet noen donor.
Ja håper det. Skal ha test slutten av denne uka. Så blir spennende å høre resultater derfra etter hvert.Ja skjønner det Slitsomt med all ventingen! Håper det går fort!
Du hadde bestilt endometrietest også ikke sant? Når skal du ha det?
Ja det blir spennende! Tok ca 2 1/2 uke før resultatene kom for min del!Ja håper det. Skal ha test slutten av denne uka. Så blir spennende å høre resultater derfra etter hvert.
Ja det blir spennende! Tok ca 2 1/2 uke før resultatene kom for min del!
Krysser fingre og tær og alt jeg har for at babyen deres er blant de tre fryseeggeneDa har vi endelig fått gode nyheter og bilder av våre 3 blastoer som nå ligger klare på frys krysser alt for at hvetfall en av de kan bli en baby…nesten rart å bruke det ordet siden det er blitt så fjernt at det faktisk KAN bli det. Nedtellingen til innsett starter så fort ny syklus starter
Krysser fingrene for dereDa har vi endelig fått gode nyheter og bilder av våre 3 blastoer som nå ligger klare på frys krysser alt for at hvetfall en av de kan bli en baby…nesten rart å bruke det ordet siden det er blitt så fjernt at det faktisk KAN bli det. Nedtellingen til innsett starter så fort ny syklus starter
Spennende Håper virkelig denne antibiotikakuren er det som skal til.Her er jeg ferdig med antibiotikakuren, og har startet med Letrozol, har ultralyd på mandag fk og regner med innsett mandag 9/9
Wow så spennende Kan absolutt bli baby, tenk positivt selvom det føles litt fjerntDa har vi endelig fått gode nyheter og bilder av våre 3 blastoer som nå ligger klare på frys krysser alt for at hvetfall en av de kan bli en baby…nesten rart å bruke det ordet siden det er blitt så fjernt at det faktisk KAN bli det. Nedtellingen til innsett starter så fort ny syklus starter
Nærmer seg! Ønsker deg masse lykke til og heier på deg!Her er jeg ferdig med antibiotikakuren, og har startet med Letrozol, har ultralyd på mandag fk og regner med innsett mandag 9/9