Skravletråd donasjon

Var til samtale i dag og denne runden får jeg en lav dose Albyl-E og Prednisolon + tok en blodprøve for å sjekke noe jeg ikke husker navnet på, men hvis den gir utslag skulle jeg også få Fragmin (ekstra blodfortynnende).

Er allerede syklusdag 3 så oppstart Letrozol i dag, og UL neste fredag. Så innsett om ca 2 uker :dance018
 
Hei :) ville bare titte innom for å si at vi har bestemt oss for og gå for adopsjon av spedbarn. Så det blir veien videre for oss :) så ønsker jeg dere all hell å lykke videre her inne ❤️ ❤️
Så godt å lese❤️tenk at et lite nurk skal få dere som foreldre❤️blir et elsket barn. Håper det ikke går for lang tid før lille er i armene deres, og på den andre siden; den som venter på noe godt <3
Nå er du ferdig med all prøvingen, må føles godt å ha tatt den avgjørelsen. Masse lykke til
 
Jeg tok østrogen og progesteron i begynnelsen. På andre forsøket fikk jeg i tillegg noe som skulle forhindre kramper man får når menstrasjonen kommer. Og på det forsøket satt jo ett av de to som ble satt inn.
Husker du hva som var virkestoffet i den medisinen mot kramper? :Heartred
 
Back
Topp