Skravletråd donasjon

Resultat fra endometrietestenviste både endometritt med økt nivå av CD138 og skyhøyt nivå av CD56 NK-celler. Gynekologen på Aleris som jeg snakket med sa at det var så høyt at hun ville anbefale injeksjoner av et eller annet (husker ikke hva hun kalte det) istedet for bare Prednisolon tabletter. I tillegg til antibiotika mot endometritten. Hun sa også at hun neppe ville anbefalt innsett på fredag som planlagt, at det var viktig å få behandlet dette først. Men hun vil ikke blande seg i Medicus sin behandlingsopplegg og at jeg måtte ta det med Medicus.

Lurer veldig på om dette er eneste årsak til at ingen av mine egg har festet seg? Dette kunne jo vært avdekket dette allerede i 2021 hvis Porsgrunn hadde giddet å gjøre en grundigere jobb? Og uansett er det helt uforståelig for meg at ikke Medicus informerte om denne type test før innsett i juni. Vi hadde jo all verdens tid mens vi ventet på donor i våres.
Føles også litt som at vi har tatt avgjørelsen om eggdonasjon på mangelfullt grunnlag.
Oi, det var litt av noen resultater ja. Skjønner du er oppgitt nå. Men så utrolig bra at du tok disse testene nå før neste innsett. Høres jo ut som at det er en del som må diskuteres og vurderes videre. Blir interessant å høre mer om veien videre ❤️❤️
 
Back
Topp