Skravletråd Desember

Fikk kjøpt meg ny jakke i går :)
kurtka-five-seasons-aurora-jkt-wms-482-r-36.jpg

Kunne tenkt meg å lære meg å brodere. Lyst å brodere og sy bunad til jentene mine innen de konfimeres :)

Ja det hadde vært noe. Du kan jo å sy med maskin, så å montere er jo enkelt for deg.

Stakkar liten <3
Kjenner til det, og da er det så godt å ha en mamma å holde seg fast i <3
Får så vondt de gangene hun har det sånn, men samtidig så er det utrolig koselig når hun faktisk har tid til å ligge helt inntil og tydelig trenger mammakos. Vanligvis blir hun bare helt vill og spreller som en villmann, plukker meg i ansiktet og hviner av fryd om jeg prøver å ha henne inntil meg i senga:p

Får så vondt de gangene hun har det sånn, men samtidig så er det utrolig koselig når hun faktisk har tid til å ligge helt inntil og tydelig trenger mammakos. Vanligvis blir hun bare helt vill og spreller som en villmann, plukker meg i ansiktet og hviner av fryd om jeg prøver å ha henne inntil meg i senga:p

Ja det er godt <3
Jenta mi vil som regel være nær om natten og, men da helst far. Jeg har følt litt på at jeg kun er et meieri for henne. Men så satt hun på fanget til sin bestefar i dag, og sutret litt. Jeg kom bort til henne med stellebag, og da begynte Lillejenta å smile. Men så måtte jeg hente matta for å skifte i sofaen (er på miniferie hos mine foreldre). Da begynte Lillejenta å gråte, of da jeg kom tilbake igjen prøvde hun å rekke armene ut mot meg. Og med en gang jeg plukket henne opp så roet hun seg. Gråten stoppet, og hun ble nysgjerrig på verden rundt seg.
Vi er selve basen for trygghet i deres verden. For et privilegium :D

I kveld har jeg fått strikket en del, og det begynner å ligne på noe. Må prøve lua på hodet til mannen i morgen. Jeg tror det er igjen flere cm før jeg skal felle. Sist jeg sjekket var lua 18 cm, og den skal være minst 30 før jeg begynner felling.

Lille sov godt i natt og det gjorde vi også- men gud å sprengte puppene var til tider - au :wacky: Og så er dette andre natten hvor jeg får hodeverk omtrent kl. 02.00:eek:

I kveld har jeg fått strikket en del, og det begynner å ligne på noe. Må prøve lua på hodet til mannen i morgen. Jeg tror det er igjen flere cm før jeg skal felle. Sist jeg sjekket var lua 18 cm, og den skal være minst 30 før jeg begynner felling.
Åh gøy da:)

Back
Topp