Nydelig farge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke santNydelig farge
Ikke sant
Molo kan å lage grønnfarger
Kommer an på hva man anser som myeBetalte du mye for den?
Kommer an på hva man anser som mye
Men er ikke hm priser nei
He heFor en jakke tenker jeg alt mellom 2-4000 som mye til barn![]()
Kunne tenkt meg å lære meg å brodere. Lyst å brodere og sy bunad til jentene mine innen de konfimeres![]()
Får så vondt de gangene hun har det sånn, men samtidig så er det utrolig koselig når hun faktisk har tid til å ligge helt inntil og tydelig trenger mammakos. Vanligvis blir hun bare helt vill og spreller som en villmann, plukker meg i ansiktet og hviner av fryd om jeg prøver å ha henne inntil meg i sengaStakkar liten <3
Kjenner til det, og da er det så godt å ha en mamma å holde seg fast i <3
Fresh farge. Likte denFikk kjøpt meg ny jakke i går
![]()
Får så vondt de gangene hun har det sånn, men samtidig så er det utrolig koselig når hun faktisk har tid til å ligge helt inntil og tydelig trenger mammakos. Vanligvis blir hun bare helt vill og spreller som en villmann, plukker meg i ansiktet og hviner av fryd om jeg prøver å ha henne inntil meg i senga![]()
Åh gøy daI kveld har jeg fått strikket en del, og det begynner å ligne på noe. Må prøve lua på hodet til mannen i morgen. Jeg tror det er igjen flere cm før jeg skal felle. Sist jeg sjekket var lua 18 cm, og den skal være minst 30 før jeg begynner felling.
He he
650 på halv pris
Fikk kjøpt meg ny jakke i går
![]()
Ja det hadde vært noe. Du kan jo å sy med maskin, så å montere er jo enkelt for deg.