Skravletråd Desember

Du har det ja, da blir det ikke så mye jobbing nei [emoji14] hun reiste til faren i går, dagen før reiste hun til tanta si og så ville hun bli over hos mamma når vi reiste hjem på julaften. Det var jo greit det, småen hadde sovnet på sofaen til mamma i bare bleia så da blei de begge over natta.

Hehe, julaften er slitsom den[emoji28][emoji173]️

Hvis det bare er feber så er det i grunn ikke vits i å kontakte lege trodde jeg. Men er allmenntilstanden redusert så kan du fint ta kontakt med lege etter 3 - 4 dager.
Fortsatt feber i Dag, men noe bedre allmenntilstand:) håper sykdommen går riktig vei;)

Hun reagerer nok ikke vesentlig på det vil jeg anslå, og derfor tenker jeg at å la henne være alene hjemme er greit. annen som er hunde-ansvarlig mener også det.

MEn hvor vi skal være vet jeg sannelig ikke

Vi gjør det enkelt i år, vi blir hjemme[emoji23]
Eldste er ganske sliten om dagen med mye følelser og aggresjon.. vi velger å skåne ham for mer stress/sosiale settinger[emoji4]

Fikk kjøpt meg ny jakke i går :)
kurtka-five-seasons-aurora-jkt-wms-482-r-36.jpg

Knallfin[emoji1]

Handlet litt mer på babyshop jeg , gøy :) nå sbart ut for en gave. Snør masse , så koselig :)

I kveld har jeg fått strikket en del, og det begynner å ligne på noe. Må prøve lua på hodet til mannen i morgen. Jeg tror det er igjen flere cm før jeg skal felle. Sist jeg sjekket var lua 18 cm, og den skal være minst 30 før jeg begynner felling.

Flink du er da[emoji1]

Back
Topp