Æsj da. Masse god bedringOrdnet masse før jul.
Dro til mamma sammen med familie og barn
Kom hjem i går.
Endelig slappe litt av.
Jepp, der ble jeg syk gitt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj da. Masse god bedringOrdnet masse før jul.
Kom hjem i går.
Endelig slappe litt av.
Mulig mulig ikke. Dyr hobby da. Dyr nok strikkinga [emoji23]Hvorfor ikke?[emoji2] det fikser du nok lett!
God bedring !Ordnet masse før jul.
Kom hjem i går.
Endelig slappe litt av.
Kjøpte vinterjakke til neste år til kb Jeg, digga grønnfargen.
Du har det ja, da blir det ikke så mye jobbing nei [emoji14] hun reiste til faren i går, dagen før reiste hun til tanta si og så ville hun bli over hos mamma når vi reiste hjem på julaften. Det var jo greit det, småen hadde sovnet på sofaen til mamma i bare bleia så da blei de begge over natta.
Fortsatt feber i Dag, men noe bedre allmenntilstand håper sykdommen går riktig veiHvis det bare er feber så er det i grunn ikke vits i å kontakte lege trodde jeg. Men er allmenntilstanden redusert så kan du fint ta kontakt med lege etter 3 - 4 dager.
Ja, lei nåHuff. Slitsomt.
Hun reagerer nok ikke vesentlig på det vil jeg anslå, og derfor tenker jeg at å la henne være alene hjemme er greit. annen som er hunde-ansvarlig mener også det.
MEn hvor vi skal være vet jeg sannelig ikke
Fikk kjøpt meg ny jakke i går
I kveld har jeg fått strikket en del, og det begynner å ligne på noe. Må prøve lua på hodet til mannen i morgen. Jeg tror det er igjen flere cm før jeg skal felle. Sist jeg sjekket var lua 18 cm, og den skal være minst 30 før jeg begynner felling.
Lille sov godt i natt og det gjorde vi også- men gud å sprengte puppene var til tider - au Og så er dette andre natten hvor jeg får hodeverk omtrent kl. 02.00
God morgen . Planer for dagen?
God morgen
Dårlug natt her.
Jobb norn timer så jeg må dra snart
Hørtes digg utNybakt brød til frokost nam
Tuller du10% ekstra på babyshop i dag
Hørtes herlig utGod morgen ny dag uten noe særlig planer. Egentlig ganske deilig denne romjula