Skravletråd Desember

Ja det er godt <3
Jenta mi vil som regel være nær om natten og, men da helst far. Jeg har følt litt på at jeg kun er et meieri for henne. Men så satt hun på fanget til sin bestefar i dag, og sutret litt. Jeg kom bort til henne med stellebag, og da begynte Lillejenta å smile. Men så måtte jeg hente matta for å skifte i sofaen (er på miniferie hos mine foreldre). Da begynte Lillejenta å gråte, of da jeg kom tilbake igjen prøvde hun å rekke armene ut mot meg. Og med en gang jeg plukket henne opp så roet hun seg. Gråten stoppet, og hun ble nysgjerrig på verden rundt seg.
Vi er selve basen for trygghet i deres verden. For et privilegium :D
Ja vi er heldige! Tenk å få lov å være det tryggeste i verden for disse små kroppene:happy: Lillesnupp er begynt å holde rundt halsen min hvis hun er trøtt, trenger kos osv, og den følelsen når de små, lubne babyarmene strekker seg rundt halsen min må være det beste som finnes:happy:

Fikk penger til jul av svigermor. Ble i dag den nyeste klompelompeboka og ollebolle strikkeboka. Vet det står for gutter på den og jeg har jenter. Men herlighet. Bare å strikke det i andre farger gitt. Tåpelig at det står på syns jeg.

Ellers en snorkfrøken mummikopp. Så da har man 10 mummikopper på plass :D

Fikk penger til jul av svigermor. Ble i dag den nyeste klompelompeboka og ollebolle strikkeboka. Vet det står for gutter på den og jeg har jenter. Men herlighet. Bare å strikke det i andre farger gitt. Tåpelig at det står på syns jeg.

Ønsker meg også den nyeste klompelompe.
Har bare 6 mummie kopper jeg

Ja vi er heldige! Tenk å få lov å være det tryggeste i verden for disse små kroppene:happy: Lillesnupp er begynt å holde rundt halsen min hvis hun er trøtt, trenger kos osv, og den følelsen når de små, lubne babyarmene strekker seg rundt halsen min må være det beste som finnes:happy:
Så nydelig <3

Enig med deg i det ja, og dessuten kan jenter bruke blått de og.

Back
Topp