Skravletråd Desember

Kitchn tror jeg har tilbud på 99 kr koppen da :)

Fine de koppene. Mannen min liker de ikke. Han syns de er barnslige. Jeg syns ikke det gitt. Minner er det og fine er de [emoji7]

Har ingen sånne kopper jeg

Men jeg har et mumi glass. Det fikk jeg på blodgivinga sist og lurer på å samle. I alle fall tre, til hver av ungene.

Taco på gang. Jeg steker. Minste hakker agurk og eldste hakker løk. Girlpower [emoji123]
Lyst på!!

Her langer mannen kyllingsuppe med søtpotet og den er kjempegod men det ble litt Taco i desember og det blir trolig lite i januar og februar grunnet årsoppgjør så jeg og mannen bytter på å jobbe lenge. Og Taco betyr liksom "alle hjemme til middag" her i huset. Blir så mye rester, for lite med en og for mye med to når jeg og ungene spiser uten mannen

Shopping uten å få tak i det jeg skulle i dag.

Fløyte-bok, butikken stengt i romjula. Andre musikk-butikken fører ikke blås, de konkurrerer ikke om kundene. En har blås den andre har gitar og tromme og piano og sånne ting. Så vi må tilbake neste uke.

Bursdagsgave kjøpte jeg noe fargeleggingssett som ungene fikk av svigermor, men det er "mindfullness"-fargelegging og litt for avansert for sjuåeinger. Fant jeg ut. Så vi må finne på noe annet der også.

Fikk kjøpt et belte til mannen og jumbo-pakker med bleier da. Og luftet oss. Ungene fikk spille pokemon. Men ikke fått tak i det jeg skulle og Plantasjen ble nedstemt så jeg fikk ikke sett OL de hadde noe småpjask til meg der.

Tenker å så chili og blodbeger nå snart. De trenger sås rundt nyttår siden de vokser så sakte.

Jeg sitter fast i senga! Skulle bare amme Lillejenta i søvn, så skulle mannen ha henne hos seg og duppe litt. Han og Lillejenta sover, men Lillejenta nekter å slippe puppen! Hver gang jeg lirker den ut av munnen hennes begynner armer og bein å fly i alle retninger, og munnen søker desperat. Jeg ligger så ekkelt, og hodepinen kommer sigende.

Har ingen sånne kopper jeg

Men jeg har et mumi glass. Det fikk jeg på blodgivinga sist og lurer på å samle. I alle fall tre, til hver av ungene.
Vant en på lodd. Resten til jul. Hadde nok ikke kjøpt de om det ikke var for det da [emoji14] Men syns jo de er fryktelig fine også. Bare kom ikke så langt gitt

Lyst på!!

Her langer mannen kyllingsuppe med søtpotet og den er kjempegod men det ble litt Taco i desember og det blir trolig lite i januar og februar grunnet årsoppgjør så jeg og mannen bytter på å jobbe lenge. Og Taco betyr liksom "alle hjemme til middag" her i huset. Blir så mye rester, for lite med en og for mye med to når jeg og ungene spiser uten mannen
Absolutt. Det er kosemiddag rett og slett. Mannen sto akkurat opp da. Og akkurat idet han setta seg med bordet ringte de og trengte han til å brøyte da. Så da måtte han løpe igjen. Får varme seg senere

Vant en på lodd. Resten til jul. Hadde nok ikke kjøpt de om det ikke var for det da [emoji14] Men syns jo de er fryktelig fine også. Bare kom ikke så langt gitt
De er jo søte

Jeg har bare ikke gode minner om mumi. Jeg likte det aldri

Blir sein middag her i dag, mannen dro rett fra jobb til svoger for å hente hund, er vel ikke hjemme før 19 tiden

De er jo søte

Jeg har bare ikke gode minner om mumi. Jeg likte det aldri
Ikke jeg heller likte det da [emoji14] Men minner likevel hahaha [emoji23] Jeg er rar sånn sett gitt

Men har ikke fæle minner liksom

Back
Topp