T
Turid-Laila
Guest
Må ha noe annet enn julemat nå ja Da fikk unga bestemme. [emoji1]Oohh namm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må ha noe annet enn julemat nå ja Da fikk unga bestemme. [emoji1]Oohh namm
Jeg kan strikke ja, men får ofte andre til det eller betaler meg ut av det. Ikke ro til det alltid heheKan du strikke? Eller noen i familien som kan strikke den for deg? [emoji1]
Skjønner denMå ha noe annet enn julemat nå ja Da fikk unga bestemme. [emoji1]
Kitchn tror jeg har tilbud på 99 kr koppen da
Fine de koppene. Mannen min liker de ikke. Han syns de er barnslige. Jeg syns ikke det gitt. Minner er det og fine er de [emoji7]
Det samme her i grunn[emoji4] skal snart i familiemiddag, så da blir det fult kjør[emoji28]Slapp dag i allefall, så sånn sett er den veldig fin [emoji23] Du da?
En slapp og fin dag[emoji4]Veldig . Der?
Lyst på!!Taco på gang. Jeg steker. Minste hakker agurk og eldste hakker løk. Girlpower [emoji123]
Så braEn slapp og fin dag[emoji4]
Hihi. Noe med det også ja. Måtte ta meg i nakken nå før jul. Var lei da gittJeg kan strikke ja, men får ofte andre til det eller betaler meg ut av det. Ikke ro til det alltid hehe
Vant en på lodd. Resten til jul. Hadde nok ikke kjøpt de om det ikke var for det da [emoji14] Men syns jo de er fryktelig fine også. Bare kom ikke så langt gittHar ingen sånne kopper jeg
Men jeg har et mumi glass. Det fikk jeg på blodgivinga sist og lurer på å samle. I alle fall tre, til hver av ungene.
Absolutt. Det er kosemiddag rett og slett. Mannen sto akkurat opp da. Og akkurat idet han setta seg med bordet ringte de og trengte han til å brøyte da. Så da måtte han løpe igjen. Får varme seg senereLyst på!!
Her langer mannen kyllingsuppe med søtpotet og den er kjempegod men det ble litt Taco i desember og det blir trolig lite i januar og februar grunnet årsoppgjør så jeg og mannen bytter på å jobbe lenge. Og Taco betyr liksom "alle hjemme til middag" her i huset. Blir så mye rester, for lite med en og for mye med to når jeg og ungene spiser uten mannen
De er jo søteVant en på lodd. Resten til jul. Hadde nok ikke kjøpt de om det ikke var for det da [emoji14] Men syns jo de er fryktelig fine også. Bare kom ikke så langt gitt
Ikke jeg heller likte det da [emoji14] Men minner likevel hahaha [emoji23] Jeg er rar sånn sett gittDe er jo søte
Jeg har bare ikke gode minner om mumi. Jeg likte det aldri
Så flott [emoji7]Vis vedlegget 239697 Kan hvis jeg vil
Hva blir det?Blir sein middag her i dag, mannen dro rett fra jobb til svoger for å hente hund, er vel ikke hjemme før 19 tiden
Fort gjortOpprinnelig var jeg virkelig ikke noe glad i rosa, men etter 6 år som mor til en veldig rosa liten jente har det smittet over.
Hun skulle forresten hvertfall ikke bli rosa