38.6 i temp i kveld... nærmer meg dag 5 med feber nåVirkelig, god bedring, håper det snart snur mot det bedre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
38.6 i temp i kveld... nærmer meg dag 5 med feber nåVirkelig, god bedring, håper det snart snur mot det bedre
Ja, tærer på kroppen...Uff så slitsomt[emoji20]
Hvor lenge er det normalt med feber for voksne?
Det er det. Spesielt når jeg syr små sting.
Hva ble det?Kjøpt vårdress til frøkna
Du har det ja, da blir det ikke så mye jobbing nei [emoji14] hun reiste til faren i går, dagen før reiste hun til tanta si og så ville hun bli over hos mamma når vi reiste hjem på julaften. Det var jo greit det, småen hadde sovnet på sofaen til mamma i bare bleia så da blei de begge over natta.Ikke mye jobb her...vært 60% sykemeldt siden oktober[emoji13]
Hvor har eldste vært da? Hos pappa’n?[emoji2]
Hvor lenge er det normalt med feber for voksne?
Kjøpte vinterjakke til neste år til kb Jeg, digga grønnfargen.
Mini a ture sin. Lyserosa. Kjøpte på Finn , men ubrukt så det var jo knall Vis vedlegget 239637Vis vedlegget 239637
Mhm syns de er lekre. Liker godt lysegrønn , men vet ikke om den er for baby for broren Hmm HeheÅåh så fin [emoji7]
Ikke lett det der[emoji28]
Ville latt henne være hjemme jeg...så lenge hun ikke reagerer på rakettene[emoji4]
Men dere finner nok ut av det[emoji4]
38.6 i temp i kveld... nærmer meg dag 5 med feber nå![]()
Så finMini a ture sin. Lyserosa. Kjøpte på Finn , men ubrukt så det var jo knall Vis vedlegget 239637Vis vedlegget 239637
Mhm syns de er lekre. Liker godt lysegrønn , men vet ikke om den er for baby for broren Hmm Hehe