Skravletråd desember

Jeg hadde vasket en maskin med rosa klær også, men meget begrenset utvalg av klær, ja
Det var jo to uker til termin. Jeg skulle ta det når i var ferdig med jula og svigermor dro.
Hun dro i går. Bare at babyen kom jo natt til fredag
Er ikke alt man får planlagt :p her tørr vi ikke kjøpe tøy før uke 32 pga jeg har blødninger og det kan gi prematur keisersnitt pga morkaken. Vi har jo en del rosa her kan man si :p

Er ikke alt man får planlagt :p her tørr vi ikke kjøpe tøy før uke 32 pga jeg har blødninger og det kan gi prematur keisersnitt pga morkaken. Vi har jo en del rosa her kan man si :p
Vi har nesten ikke kjøpt henne noe, men det bør jo vaskes etter så lang tid.

Alene hjemme 5 står på tven nå :p

Så det hadde en gavepakke med en mascara jeg bruker før jul, og hadde tenkt å prøve å få den på tilbud siden den er rett så dyr.
Alle gavepakker med unntak av den var på tilbud..

Og så var jeg på jakt etter nye stoppere til Avent flaskene til lille U, men de har endret design så de får vi ikke tak i lenger
Er det ikke typisk da:-/

Hvordan er vakten i dag da?
Vi har hatt lunsjbesøk.
Må få storhandlet,sendt noen brev,innom expert og malene birger. ellers ser jeg at det må bakes,får se hva jeg rekker over...
Hektisk dag for deg da:D
Min jobbdag har vært stille og rolig...helt perfekt:)

Sa ikke jeg at romjulen skulle bli rolig? Det har vært noe hver eneste dag; heldigvis skal vi i siste familieselskap i dag, men så er det to dager jobb og plutselig nyttårsaften. Jeg ville jo skravle med dere.
Romjulen blir fort travel ja:P

Ble grandis og kylling her til middag idag :p

Back
Topp