Så kjipt:-/. Andre steder som kan ha det du skulle ha?Men det var en bom tur, fikk ikke tak i det jeg skulle ha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjipt:-/. Andre steder som kan ha det du skulle ha?Men det var en bom tur, fikk ikke tak i det jeg skulle ha
Så det hadde en gavepakke med en mascara jeg bruker før jul, og hadde tenkt å prøve å få den på tilbud siden den er rett så dyr.Så kjipt:-/. Andre steder som kan ha det du skulle ha?
Masse god bedring til deg.Orker ikke skravle sånn idag sliten og ikke helt i formmannen maser om klesvask
![]()
Det var jo ikke mye?Nja hon sov greit mellan kl 02-06.
HeheFor en kreativ gutt jeg har
Frøkna løper rundt med den nye dukken sin om vil leke familie.
Hun skal være mamma, dukken baby og eldsten skal være pappa.
Eldsten har lyst til å bygge lego.
Han for teller derfor frøkna at siden han er pappa må han være på jobb.
Hun og babyen kan godt besøke han på jobb eller ringe..
Frøkna er veldig fornøyd![]()
Godt å høreLille U og mannen sover nå, de eldste leker oppe og jeg har vært en tur i dusjen.
Har det mye bedre nå![]()
De koste seg hvertfall veldig begge toHeheså smart han er!
Tenkte kanskje det var forklaringen på stillheten. Her er den bare sosial for ungene som leker med, er på besøk hos og har besøk av venner. Vi voksne har nok med babyenIkke her i grunn. Mannen er på jobb, og vi har ikke noen vi skal besøke.
Jeg har gitt opp, mye fint på 1212 som jeg trodde var på 2424. Mye fint på 2424 også, men dit kommer jeg neppe. Og det er greitJippi, 2.300 innlegg, det nærmer seg![]()
Kreativ og løsningsorientertFor en kreativ gutt jeg har
Frøkna løper rundt med den nye dukken sin om vil leke familie.
Hun skal være mamma, dukken baby og eldsten skal være pappa.
Eldsten har lyst til å bygge lego.
Han for teller derfor frøkna at siden han er pappa må han være på jobb.
Hun og babyen kan godt besøke han på jobb eller ringe..
Frøkna er veldig fornøyd![]()
Du har en bitteliten en, og hadde det veldig slitsomt på slutten, det er fult forståelig.Jeg har gitt opp, mye fint på 1212 som jeg trodde var på 2424. Mye fint på 2424 også, men dit kommer jeg neppe. Og det er greit
Jeg har startet dagens tredje. Alle baby-relatert. Jeg fikk baby før jeg hadde vasket klærene hennes, så i dag har jeg vasket hvitt/lyst i 50 og 56, ull i 50 og nå startet en bleievask. (bleier hadde jeg vasket før hun kom, heldigvis. Disse er brukte)Orker ikke skravle sånn idag sliten og ikke helt i formmannen maser om klesvask
![]()
Tusen takkMasse god bedring til deg.
Maser mannen så syns jeg han kan gjøre det selv syns jeg
Oi såpassJeg har startet dagens tredje. Alle baby-relatert. Jeg fikk baby før jeg hadde vasket klærene hennes, så i dag har jeg vasket hvitt/lyst i 50 og 56, ull i 50 og nå startet en bleievask. (bleier hadde jeg vasket før hun kom, heldigvis. Disse er brukte)
Så deilig daGodt å sove jeg sov nesten 2 timer jeg![]()
Kan tenke meg det var folksomt jaDa er vi hjemme igjen etter en kjapp tur på kjøpesenter. Mini sjarmerte de fleste han passerte. Men kaos uten like og det å prøve å komme frem med barnevogn var ikke like enkelt
HahaVeldig godtsovna litt før 21 jeg
midt under en film haha.
Jeg hadde vasket en maskin med rosa klær også, men meget begrenset utvalg av klær, jaOi såpassgodt du hadde vasket bleier da
![]()