Skravletråd desember

Orker ikke skravle sånn idag sliten og ikke helt i form :p mannen maser om klesvask :p

Så kjipt:-/. Andre steder som kan ha det du skulle ha?
Så det hadde en gavepakke med en mascara jeg bruker før jul, og hadde tenkt å prøve å få den på tilbud siden den er rett så dyr.
Alle gavepakker med unntak av den var på tilbud..

Og så var jeg på jakt etter nye stoppere til Avent flaskene til lille U, men de har endret design så de får vi ikke tak i lenger

For en kreativ gutt jeg har :)
Frøkna løper rundt med den nye dukken sin om vil leke familie.
Hun skal være mamma, dukken baby og eldsten skal være pappa.
Eldsten har lyst til å bygge lego.
Han for teller derfor frøkna at siden han er pappa må han være på jobb.
Hun og babyen kan godt besøke han på jobb eller ringe..
Frøkna er veldig fornøyd :)
Hehe:P så smart han er!

Ikke her i grunn. Mannen er på jobb, og vi har ikke noen vi skal besøke.
Tenkte kanskje det var forklaringen på stillheten. Her er den bare sosial for ungene som leker med, er på besøk hos og har besøk av venner. Vi voksne har nok med babyen

For en kreativ gutt jeg har :)
Frøkna løper rundt med den nye dukken sin om vil leke familie.
Hun skal være mamma, dukken baby og eldsten skal være pappa.
Eldsten har lyst til å bygge lego.
Han for teller derfor frøkna at siden han er pappa må han være på jobb.
Hun og babyen kan godt besøke han på jobb eller ringe..
Frøkna er veldig fornøyd :)
Kreativ og løsningsorientert :-)

Orker ikke skravle sånn idag sliten og ikke helt i form :p mannen maser om klesvask :p
Jeg har startet dagens tredje. Alle baby-relatert. Jeg fikk baby før jeg hadde vasket klærene hennes, så i dag har jeg vasket hvitt/lyst i 50 og 56, ull i 50 og nå startet en bleievask. (bleier hadde jeg vasket før hun kom, heldigvis. Disse er brukte)

Jeg har startet dagens tredje. Alle baby-relatert. Jeg fikk baby før jeg hadde vasket klærene hennes, så i dag har jeg vasket hvitt/lyst i 50 og 56, ull i 50 og nå startet en bleievask. (bleier hadde jeg vasket før hun kom, heldigvis. Disse er brukte)
Oi såpass :) godt du hadde vasket bleier da :)

Oi såpass :) godt du hadde vasket bleier da :)
Jeg hadde vasket en maskin med rosa klær også, men meget begrenset utvalg av klær, ja
Det var jo to uker til termin. Jeg skulle ta det når i var ferdig med jula og svigermor dro.
Hun dro i går. Bare at babyen kom jo natt til fredag

Magesmerter skremmer meg pga morkaken, men vært på ul og ingen blødning så er nok bare voksesmerter :) bestiller time hos gyn om en uke når de åpner. Fikk jo beskjed om å få kontroll der eller sykehuset om det vedvarer

Back
Topp