drømmeren84
Gift med forumet
Nei, Palma de Mallorca ligger ikke på Gran canariamen er Spania begge deler da!
Haha åja *klaske meg i panna*
Kose oss skal vi nå gjøre begge to iallefall i mars
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, Palma de Mallorca ligger ikke på Gran canariamen er Spania begge deler da!
Hvor lenge har de vært der?:OJada....
Reiser i morgen!
Harald og KristineNydelig navn
Hva heter de andre?
Det har jeg definitivt. Det varer vel heldigvis ikke mer enn noen dager. Synes det er litt bedre i dag enn i går, men definitivt vondt, jaohh så heldig! hva med etterrier?
Så fint
Deilig daJenta sovna på 2 minutter i sengs si på rommet. Mamma kokte flaskene, og jeg har slengt beina på krakken og koser meg [emoji14] nesten ikke en lyd i huset [emoji14]
Eller nei bar visst i dagEr i morgen vi også skal
Gleder meg!
Yes vi harHer fikk vi snø i dag!! Og ut med ski og kjelke!! Flere som har fått vært litt ute og koset seg i snøen i dag?
Akkurat passe i grunnHøres kjekt ut. Er det mye snø?
blitt verre for vært barn?Det har jeg definitivt. Det varer vel heldigvis ikke mer enn noen dager. Synes det er litt bedre i dag enn i går, men definitivt vondt, ja
Lykke tilVi koser oss.
Alt vel med mor og datter. Etterrier er vondt, men det vet jeg jo at snart er over.
Spent på første skritt mot hverdagen når svigermor, vår barnevakt og hushjelp, drar hjem i morgen. Men tror vi skal klare oss fint.
Nope vil ha den selv jegSå gøy
Send litt hit da!
Ja, etteriene blir verre og verre for hvert barn. Aublitt verre for vært barn?
Jeg hadde ikke med Oliver J, men nå med Sølvi. Jeeeez. Var gale i 3dager og slapp nesten helt 4 dag.
JaSå snillt av han![]()
Best å gi seg da skjønner jegJa, etteriene blir verre og verre for hvert barn. Au
Gøy med snøAkkurat passe i grunn