Blir hjemmelaget sjokolademousseSå koselig.
Hva lages det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir hjemmelaget sjokolademousseSå koselig.
Hva lages det?
Hvilken dessert da?Da lages det dessert til i morgen![]()
Håper det smaker godt ogsåSå det nåHøres godt ut
![]()
Du kan godt sende en smakstest hitHåper det smaker godt også. Første gang jeg lager det :-D
Hihi sender i postenDu kan godt sende en smakstest hit![]()
Gleder megHihi sender i posten![]()
Kjenner egentlig jeg ikke hadde særlig ork jeg heller men så har gubben invitert broren og yngste datteren hans på middag i morgen og tenkte det var greit med en dessertGleder megJeg hadde planer om å bake, mer orker ikke
![]()
Hva blir det til middag da?Kjenner egentlig jeg ikke hadde særlig ork jeg heller men så har gubben invitert broren og yngste datteren hans på middag i morgen og tenkte det var greit med en dessert![]()
Blir pinnekjøttHva blir det til middag da?
Vi skal ha det nyttårsaften, men mamma og pappa som fikserBlir pinnekjøtt. Men det får gubben styre med
![]()
Ikke bestemt oss for middag på nyttårsaften ennåVi skal ha det nyttårsaften, men mamma og pappa som fikser![]()
Det er godt detBlir hjemmelaget sjokolademousse![]()
Nam!Blir hjemmelaget sjokolademousse![]()
Ja utrolig godtDet er godt det![]()
Helt enigNam!
Her er det alltid julemiddag både julaften og nyttårsaftenIkke bestemt oss for middag på nyttårsaften ennå. Har pleid å ha kalkun men det hadde vi på julaften i år siden vi ikke blir så mange på nyttår
![]()
Hva lager du da?Da lages det dessert til i morgen![]()
Er jo veldig godtHer er det alltid julemiddag både julaften og nyttårsaften![]()
Hjemmelaget sjokolademousseHva lager du da?