Da er det ihvertfall kjekt å komme godt overens med svigersveldig kjekt. min fam er jo langt unna så
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det ihvertfall kjekt å komme godt overens med svigersveldig kjekt. min fam er jo langt unna så
Ja synes også detSå fornuftig han er![]()
helt klart!Da er det ihvertfall kjekt å komme godt overens med svigers![]()
Får håpe dere får slappet litt mer av nå.Jaadet er slitsomt. Nå er vi heldigvis kommet oss til mamma og pappa. Der er det stillere
![]()
Jenta sovna på 2 minutter i sengs si på rommet. Mamma kokte flaskene, og jeg har slengt beina på krakken og koser megFår håpe dere får slappet litt mer av nå.
Greit å få litt fri fra legging jaJa det har vært en utrolig lang kamp med den søvnen. Nå kjenner jeg at jeg er sliten og skal bli godt å komme tilbake på jobb på nyåret så gubben kan ta litt. Men kunne egentlig nesten trengt en lengre ferie nå etter det![]()
Fysj damisunnelig nesten.
juletorsk her
Så braJaadet er slitsomt. Nå er vi heldigvis kommet oss til mamma og pappa. Der er det stillere
![]()
Håper også det. Blir nok en kamp i starten siden mini er en veldig mammadalt for tiden og hyler hvis faren skal prøve å legge han. Han kan fort bruke både 1 og 2 timer på å få han til å sovne i egen seng mens jeg bruker somregel max 30 min. Men går seg nok tilGreit å få litt fri fra legging jahåper det går lettere når mannen skal prøve seg!
Å så deiligJenta sovna på 2 minutter i sengs si på rommet. Mamma kokte flaskene, og jeg har slengt beina på krakken og koser megnesten ikke en lyd i huset
![]()
Det er deiligÅ så deilig![]()
Send snø till meg . Vind kan du beholde segMasse snø!men masse vind...
Så snillt av han
Ikke jeg hellerFysj da
Jeg liker ikke fisk...
hehe . det gjør jeg..men kunne heller tenkt meg taco jaFysj da
Jeg liker ikke fisk...
TakkSå brakos dere!