Kjent med svigerforeldre som en kommer godt overens meddet er godt å høre.
mine er helt herlige
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjent med svigerforeldre som en kommer godt overens meddet er godt å høre.
mine er helt herlige
Uff, så slitsomt når denne sovingen blir en kamp!Gi meg styrke. Etter å ha slitt nesten ett år med søvnen til mini begynte jeg omsider å se ett lyspunkt i leggingen. Vugger ennå vognen på dagtid men har egentlig ikke vært så stort problem siden han legges fint oppi og sovner somregel fort (selvsagt med unntak). Men nå. Når vi omsider har kvelden sånn noenlunde under kontroll. Da skal han søren meg gjøre seg vanskelig igjen. For da skal han jammen meg lage ett spetakkel uten like når han blir lagt i vognen. Da er det hyling, sytring og gråting for vil jo ikke ligge i vognen. Uansett hvor trøtt han er. Han skal ligge i armene mine. Men å sovne der skal han heller ikke:-/. Nå gir jeg snart opp. Gjett hvem som skal få igjen i tenårene. Da forventes det frokost på sengen i helgene og ikke noe soving til langt ut på dagen
Du og Kykelikokosbare jeg som er heldig med svigers her? haha
Ja det har vært en utrolig lang kamp med den søvnen. Nå kjenner jeg at jeg er sliten og skal bli godt å komme tilbake på jobb på nyåret så gubben kan ta litt. Men kunne egentlig nesten trengt en lengre ferie nå etter detUff, så slitsomt når denne sovingen blir en kamp!![]()
Er de der enda da?Hahadet hjalp ikke en dritt da!!
oki så greit slippe den syingen. her har det vært kjønnslepper begge ganger.Sydde "noen pyntesting" med første, men ikke noe med jentene nei.
Hun heter Ingrid
Vi koser oss.Hvordan går det med dere?
Håper dere blir enigikke enige enda hehe. det er ikke da nemlig
Sett bortifra svigers så har den vært helt toppHatt en fin jul?
veldig kjekt. min fam er jo langt unna såKjent med svigerforeldre som en kommer godt overens med![]()
Var det jeg også fant utohh taco hørtes veldig fristende ut!
hehe ok. godt vi er noen iallefallDu og Kykelikokos![]()
Sånn er det vel i startenJa,alt vel.
Døgnet litt snudd på hodet av vår lille frøken. Behagelig at det er juleferie
misunnelig nesten.Var det jeg også fant ut![]()
JaaSå kjedelig at de ikke tar hensyn![]()
Huff... når skal dere hjem da?Joda, han gjør det innimellom
Men hun bryr seg ikke nevneverdig![]()
Ja, jeg skal ikke klageSnille de er med deg![]()
Yngste sovnet et kvarter før hun kom, eldste var på vei i seng da han møtte jm i gangen som sa at babyen var kommet, så han stakk innom på vei i seng og hilste på henne.Høres ut som en fin fødsel
Hvordan reagerte de store barna, sov de kanskje?
Det høres kjempe koselig utDe blir her i 8 dagar.
Men så kommer minste søster den 28 og ska Va her i 2 uker