Heldige duHurra for snø
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldige duHurra for snø
Det gjør det nokJa gjett omblir koselig å se resten av slekta
![]()
Så kjedelig at de ikke tar hensynAaargh.. Er så glad vi reiser imorgen.. Eeer så lei av at de bråker noe så sinnsykt at de vekker jenta mi hele tiden! De bråker og nærmest roper til hverandre mens jenta mi våkner da og skriker!lei av å springe opp og ned i huset her...
Mmm! Kalkun er så godt, og jeg er sulten [emoji14]Vi skal på kalkun til mamma på søndag![]()
Vi drar til svigermor i morgen.koselig med skogstur da. vi er på vei ut for å ake nå.
reiser hjem igjen eller til noen?hihi
Skinnende sol og 2-3 minus er å klage over det hellerHeldige du![]()
HahaHeihei! Håper dere alle har hatt en fin jul hittil!
Her har ENDELIG svigermor reist hjem, etter 5 uendelig lange dager... De siste dagene har jeg ikke klart å se på henne engang, for har vært redd for å ikke klare å skjule irritasjonen.![]()
Da er du ufattelig heldig!Føler meg heldig som har du så hyggelig og flott svigermor, når eg leser om deres grusomme svigermødre. Eks-Svigers var sånn som irriterte meg. Har ikke funnet en eneste ting å irritere meg over med svigermoren min.
Godt å høreSå bra
Ja,vi hadde det supert!![]()
Føler meg heldig, siden jeg vet godt hvordan det er å ha sære svigerforeldrene [emoji14]Da er du ufattelig heldig!![]()
Unger er rare slik...Takk
Foreløpig bare han som spyr...men heldigvis i topp formspiser og drikker gjør han også!
hatt samlet fam.frokost, ute å leker i snøen og aker. torskemiddag senere.Det skal vihva skal dere?
![]()
Koselighatt samlet fam.frokost, ute å leker i snøen og aker. torskemiddag senere.
KoseligGod morgen
Vi fortsetter vår jule familie tour!! Straks er det avreise til Arendal
Der da?
oki, langt unna?Vi drar til svigermor i morgen.
Gikk akkurat på en 1,5 timers tur i skogen![]()
oi, spennende.Andre.
Min eldste datter er også født hjemme, bare guttungen som er født på sykehus
Joda, han gjør det innimellomDet er bra du sier i fra!!
Mannen sier ikke i fra til mora da?