Skravletråd desember

Grei fødsel.

Vannet gikk lille julaften, men ingen rier. Kontroll på sykehuset på julaften morgen og beskjed om at dersom jeg ikke fikk rier innen et døgn fra vannet gikk ble det igangsettelse.

Jeg fikk rier ca 1930 julaften, halvannen time før "deadline", ringte jm klokken åtte, hun var her halv ni, da hadde jeg 4-5 cm åpning. Og to min over midnatt var hun ute

3120 gram og 48 cm , født to uker før termin
åhhh så herlig.
første hjemmefødsel?

Grei fødsel.

Vannet gikk lille julaften, men ingen rier. Kontroll på sykehuset på julaften morgen og beskjed om at dersom jeg ikke fikk rier innen et døgn fra vannet gikk ble det igangsettelse.

Jeg fikk rier ca 1930 julaften, halvannen time før "deadline", ringte jm klokken åtte, hun var her halv ni, da hadde jeg 4-5 cm åpning. Og to min over midnatt var hun ute

Hørtes ut som en veldig grei fødsel:)

Grei fødsel.

Høres ut som en fin fødsel :)
Hvordan reagerte de store barna, sov de kanskje?

Mann og barn bygger lego Friends, mens tuppa synger julesanger og jeg tvinger i meg mat.
Vi skal til min mor på lunch snart, så kommer ei voksen tantejente hit på middag og til slutt i kveld skal tuppa leveres til farmor så mor og far skal på en aldri så liten fest, spent på hvor lenge jeg orker å være ute..

Idag skulle ikke mini sove. Sov ca 30 min mens vi gikk tur men våknet med en gang vi kom hjem og er ennå trøtt

Idag er mannen min fiendene :p han gjør narr av meg. Kastet visst søppel i en pose med brus sist og nå mener han at jeg har kastet hornene vi fikk av svigermor ......

Back
Topp