Så herligt de låter me sydenturVi reiser også til Syden i mars hihi
Hvor reiser dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herligt de låter me sydenturVi reiser også til Syden i mars hihi
Hvor reiser dere?
Huff. får håpe han smitter svigermor?.;pTitter innom fra sofa
Heldige oss som har fått spysyken i hus!!
Minstemann har kastet opp 4 ganger siden han la seg kl 19....
Dam it autokorrekt, mente svigermor, ikke svoger morOhh. Min er sånn att hon kan vara sur i evigheter. Blääää. Visst hon er sur på andra så de det ikke heller Kjekt å vara i nerheten av henne
Haha de hade sikkertHuff. får håpe han smitter svigermor?.;p
Så herligt de låter me sydentur![]()
Ohh såpas ja flera år efter. Eg har bestemt meg att eg ikke vill bli en slik svigermor . BlææDam it autokorrekt, mente svigermor, ikke svoger mor
Her får jeg høre det i flere år etterpå dersom jeg gjør henne sur
å så koseligImorgon kommer mitt besøk fra Sverige
min søster med sina man og datter. Gleder meg
![]()
Så herligt . De var fint tenkt av hanJa, fikk av min kjære i julegaveen kjæreste tur før baby kommer i juli
<3
Det er min, kanskje jeg skal ta et lite besøk til RonjaRHaha de hade sikkert
Vart noet. Men verkar som svigermor till R ikke e redd av spysjuka![]()
Ja verkligen. Ikke ofta de er på besøk så de blir kjekt før mina 2 barn ogå så koselig![]()
Hahaha ja de hade ikke vart fel. Er du hos svigermor enda??Det er min, kanskje jeg skal ta et lite besøk til RonjaR![]()
Så herligt . De var fint tenkt av han![]()
Ikke jeg heller...Ohh såpas ja flera år efter. Eg har bestemt meg att eg ikke vill bli en slik svigermor . Blææ
Vi har alltid torsk på andre dagen vivi skal på kalkun til mamma i morgentradisjon
![]()
Nei, drar om et par dager så rekker å bli syk før detHahaha ja de hade ikke vart fel. Er du hos svigermor enda??
Tittei tilbakeTitter innom fra sofa
Heldige oss som har fått spysyken i hus!!
Minstemann har kastet opp 4 ganger siden han la seg kl 19....
Takk takk. Kommer til å trenge det etter all pinnekjøttet jeg fortærer i julaLykke til med treningen![]()
Jaa. Frøkna sover såå dårlig her for de er så innmari høylytte at de vekker henne hele tiden..da er det godt å kunne dra ja![]()