Aaargh.. Er så glad vi reiser imorgen.. Eeer så lei av at de bråker noe så sinnsykt at de vekker jenta mi hele tiden! De bråker og nærmest roper til hverandre mens jenta mi våkner da og skriker!
lei av å springe opp og ned i huset her...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner jeg godt :OJa.. så derfor drar vi i morgen. Blir gærn.
Godt å komme seg videre daVi reiser også videre til pappahehe! Mannen til mamma er sur og sukker hele tiden
![]()
Mamma sitter å snakker i koder å ingen skjønner noenei jeg gleder meg til å reise videre
![]()
Her er det bare negativt snakk, sukking, svigermor prater om det samme greiene hele tiden, slamrer med dørene og de roper til hverandre selv om de sitter ved siden av hverandre...Vi reiser også videre til pappahehe! Mannen til mamma er sur og sukker hele tiden
![]()
Mamma sitter å snakker i koder å ingen skjønner noenei jeg gleder meg til å reise videre
![]()
Yup.. vi er begge skikkelig skikkelig leie... hadde dratt tilbake der vi bor men vi skal på leilighets-visning på mandagSkjønner jeg godt :O
Heihei! Håper dere alle har hatt en fin jul hittil!
Her har ENDELIG svigermor reist hjem, etter 5 uendelig lange dager... De siste dagene har jeg ikke klart å se på henne engang, for har vært redd for å ikke klare å skjule irritasjonen.![]()
Hvem er det som bråker?Aaargh.. Er så glad vi reiser imorgen.. Eeer så lei av at de bråker noe så sinnsykt at de vekker jenta mi hele tiden! De bråker og nærmest roper til hverandre mens jenta mi våkner da og skriker!lei av å springe opp og ned i huset her...
Å som jeg gleder meg til å besøke svigermor om noen dager, notHer er det bare negativt snakk, sukking, svigermor prater om det samme greiene hele tiden, slamrer med dørene og de roper til hverandre selv om de sitter ved siden av hverandre...
Hun er grei i små doser, men så vanvittig forskjellig fra meg, så blir litt kræsj. Hun tar så utrolig mye plass, og kan liksom aldri bare...tie stille.Håh, det er såpass. Hva skjer der?
Her har jula vært grei. Men bare stress egentlig og irritasjon til slutt![]()
Åh, herlig!! Ingenting her....Hurra for snø
Vi ser julenissen2...Sitter og ser Harry Potter.
Hva gjør dere?
Det snør her også nåHurra for snø
Da blir det godt å komme seg hjemAaargh.. Er så glad vi reiser imorgen.. Eeer så lei av at de bråker noe så sinnsykt at de vekker jenta mi hele tiden! De bråker og nærmest roper til hverandre mens jenta mi våkner da og skriker!lei av å springe opp og ned i huset her...
Er den bra?Vi ser julenissen2...
Oh the joy of Christmas? [emoji14]Vi reiser også videre til pappahehe! Mannen til mamma er sur og sukker hele tiden [emoji14]
Mamma sitter å snakker i koder å ingen skjønner noe [emoji14] nei jeg gleder meg til å reise videre![]()
Ganske søtEr den bra?
Hvem er det som bråker?
Man tar da hensyn til en liten en som sover...
Å som jeg gleder meg til å besøke svigermor om noen dager, not
Er av samme ulla