Skravletråd desember

Aaargh.. Er så glad vi reiser imorgen.. Eeer så lei av at de bråker noe så sinnsykt at de vekker jenta mi hele tiden! De bråker og nærmest roper til hverandre mens jenta mi våkner da og skriker! :( lei av å springe opp og ned i huset her...

Vi reiser også videre til pappa :) hehe! Mannen til mamma er sur og sukker hele tiden :p
Mamma sitter å snakker i koder å ingen skjønner noe :p nei jeg gleder meg til å reise videre :)
Godt å komme seg videre da :)

Vi reiser også videre til pappa :) hehe! Mannen til mamma er sur og sukker hele tiden :p
Mamma sitter å snakker i koder å ingen skjønner noe :p nei jeg gleder meg til å reise videre :)
Her er det bare negativt snakk, sukking, svigermor prater om det samme greiene hele tiden, slamrer med dørene og de roper til hverandre selv om de sitter ved siden av hverandre...

Heihei! Håper dere alle har hatt en fin jul hittil!
Her har ENDELIG svigermor reist hjem, etter 5 uendelig lange dager... De siste dagene har jeg ikke klart å se på henne engang, for har vært redd for å ikke klare å skjule irritasjonen. :p

Heihei! Håper dere alle har hatt en fin jul hittil!
Her har ENDELIG svigermor reist hjem, etter 5 uendelig lange dager... De siste dagene har jeg ikke klart å se på henne engang, for har vært redd for å ikke klare å skjule irritasjonen. :p

Håh, det er såpass. Hva skjer der?
Her har jula vært grei. Men bare stress egentlig og irritasjon til slutt :p

Aaargh.. Er så glad vi reiser imorgen.. Eeer så lei av at de bråker noe så sinnsykt at de vekker jenta mi hele tiden! De bråker og nærmest roper til hverandre mens jenta mi våkner da og skriker! :( lei av å springe opp og ned i huset her...
Hvem er det som bråker?
Man tar da hensyn til en liten en som sover...

Håh, det er såpass. Hva skjer der?
Her har jula vært grei. Men bare stress egentlig og irritasjon til slutt :p
Hun er grei i små doser, men så vanvittig forskjellig fra meg, så blir litt kræsj. Hun tar så utrolig mye plass, og kan liksom aldri bare...tie stille. :rolleyes:
Her sitter jeg i godstolen med beina opp, vesla er litt halvsyk på tredje dagen, så hun får sove på sofaen. :)
Hva stresser og irriterer deg?

Da blir det godt å komme seg hjem ;)

Føler meg heldig som har du så hyggelig og flott svigermor, når eg leser om deres grusomme svigermødre. Eks-Svigers var sånn som irriterte meg. Har ikke funnet en eneste ting å irritere meg over med svigermoren min.

Ser alice i eventyrland vi :)

Hvem er det som bråker?
Man tar da hensyn til en liten en som sover...
Å som jeg gleder meg til å besøke svigermor om noen dager, not
Er av samme ulla

Spesielt svigermor.. men og søstra når hun er her. De prøver og overdøve hverandre uten at det er nødvendig. Dørene knirker og slamrer og de bare røsker i alt.

Bare fordi første barnebarnet for 8 år siden sov gjennom det meste, betyr ikke det at vår gjør det. det prøver vi og si at hun er en lett sover. Det betyr heller ikke at vi har gjort noe feil med henne eller at det er noe galt med henne. De mener visst at ungen ikke skal våkne om de slamrer med dørene, tramper, roper og skråler...

Back
Topp