Skravletråd desember

Høres ut som falsk alarm tidligere da. Enda godt. Omgangssyke er liksom aldri greit. Verste syka synes jeg... Definitivt!
Vannkopper er kjipt og dårlig timing, men likevel noe helt annet ja.
Det var falsk alarm ja, han sa det selv når han sto opp, det gikk bort.

Da var man våken. Skjønner ikke hvorfor jeg er så lys våken. Slet med å sovne og vi har barnefri i helgen så jeg kan sove lenge. Men neida.

Da var man våken. Skjønner ikke hvorfor jeg er så lys våken. Slet med å sovne og vi har barnefri i helgen så jeg kan sove lenge. Men neida.
Dette ER lenge for meg. On jeg altså ikke hadde lagt våken et par timer for litt siden da.

Ungene har stått opp. Mannen sover

Har noe essenser jeg og.
Hvis jeg står opp nå kan jeg begynne med første del mintkonfekt før vi skal bort. Men senga er innmari god....
Senga er veldig god...

Har dere noen planer idag da? :)
Her sitter jeg og venter på at mann og barn skal stå opp.. :p

Vi har vært på senteret hele familien
Himmel og hav

Det var jeg og i går, totalt kaos der. Og så må jeg dit igjen i dag fordi jeg knuste en gave når jeg skulle pakke den inn i går... sikkert kaos der i dag og er jeg redd...

Ja er det.
Planlegger å pynte tre og sånt i morgen, og handle de siste gavene for min del.
Og frøkna skal få seg en tur til frisør i morgen før første gang ;-)

Og så tok jeg en times tid med rydding på stua mens ungene spiste godteri og så barnetv.
Pakket bort en pose leker, flyttet litt inn på rommet til ungene, tok ut og ristet teppet som ligger i "lekeavdelingen" på stua og flyttet om litt så vi får plass til treet i morgen.
Og tørket litt støv og moppet gulvet på en del av stua.
Så da er mye gjort der og ;-)
Sparer oss for litt tid i morgen ;-)

Vi håper at lille julaften og julaften skal bli rolige dager ;-)
I fjor var de ikke det :-o
Men da fikk vi svigermor og mannen på besøk julaften, og besøk fører ofte med seg ekstra mye rydding og vasking :-P
I år er vi alene ;-) Så mye mer avslappet ;-)

Fikk gjort masse i går du da :) å så gøy med første frisørbesøk :) hvor gammel er hun? Deilig med roligere dager, spesielt med barn i hus. Her skal vi og få pynta treet i dag, ommøblerte i går så jeg skulle få plass Hehe så er det en tur på senteret og kjøpe ny gave siden jeg knuste den ene i går :P og kanskje vi rekker å lage noen kaker i dag :P

Har dere noen planer idag da? :)
Her sitter jeg og venter på at mann og barn skal stå opp.. :p

I dag har jeg masse planer så burde vel ikke være her inne egentlig :P
Dagens liste:
handle ny julegave
Sette opp og pynte treet, legge pakkene under.
Lage julekaker
Få rydda resten av stua og kjøkkenet og vaske
Vasket badet
Rydda gangen
Kaste glass og metall
Brette og legge på plass klær
Pakke inn resten av julegavene
Vaske klær
Og selvfølgelig det vanlige med middag, vaske opp og vaske + koke flasker...

Jeg burde virkelig få ræva i gir :P

Hva skal du i dag da?

Back
Topp