Skravletråd desember

Så trevligt att han trivs :-) mannen min trivs og hos min familj. De er en god følelse :-)
Ja. Han er egentlig ganske motsatt i væremåte ift hans familie. Han liker det dramafritt og rolig.sånn er det stortsett her. :)

Lurer på å prøve med 50 eller 100gr sjokolade, og havrefløte. Mest for å ha gjort det... Og lage på ekte fløte til resten;)
Jeg synes det er veldig godt. Og ekstra gøy med smaker, jeg har altså essensdråper fra Panduro med appelsin og mint som jeg synes er gode smaker på mørk sjokolade. Bruker ikke mye, bare sånn det blir en svak smak.

Mannen tok over siste del av rulling (jeg lager ikke perfekte kuler, bare tar med en skje, kniper i hånden så det blir litt rundere i kanten og klissete nok til at kakaoen fester.) for jeg er veldig trøtt og litt småkvalm. Å lage av en halv kilo sjokolade blir ganske mange...

Ja. Han er egentlig ganske motsatt i væremåte ift hans familie. Han liker det dramafritt og rolig.sånn er det stortsett her. :)
Haha sko tro de var hjemma hos oss .
Hjemma hos mannen min e de høglydde å ska veta vad alla gjør å ikke gjør mens man er der.

Noe er i den kategorien ja....
Jepp. Omgangssyken er der.

Vannkoppene er jo bare dårlig timing, jeg regnet jo nesten med at de kom til å få det før eller siden uansett. Det er kjipt, men går jo stort sett bra, bare tar tid. Omgangssyke er mye mer stress.

Heldigvis er det bare lillesøster som har vært ute av senga så langt i kveld, hun var en tur på do og ble fulgt tilbake i seng. Det er jo lov. Vi reagerte bare kjapt da jeg hørte en lyd fra kjelleren mens mannen laget kveldsmat til meg...

Jula i full gang?;)
Alt bra her. Sentimental og med stigende julestemning etter å ha sett Love Actually ❤️
Kanskje jeg må se den og prøve å finne julestemninga :P

Jepp. Omgangssyken er der.

Vannkoppene er jo bare dårlig timing, jeg regnet jo nesten med at de kom til å få det før eller siden uansett. Det er kjipt, men går jo stort sett bra, bare tar tid. Omgangssyke er mye mer stress.

Heldigvis er det bare lillesøster som har vært ute av senga så langt i kveld, hun var en tur på do og ble fulgt tilbake i seng. Det er jo lov. Vi reagerte bare kjapt da jeg hørte en lyd fra kjelleren mens mannen laget kveldsmat til meg...
Nei og nei :-(
Enda en runde???
Gutten?

Nei og nei :-(
Enda en runde???
Gutten?
Nei, han har ikke fått det. Vi bare fryktet det for han var kvalm ved leggetid. Men han var nettopp på do, ikke kvalm sa han, og sover fortsatt rolig, så satser på at det ikke blir noe.

For som jeg og Lolo er enige om, omgangssyken er i kategorien "frister definitivt aldri"

Back
Topp