Ja. Han er egentlig ganske motsatt i væremåte ift hans familie. Han liker det dramafritt og rolig.sånn er det stortsett her.Så trevligt att han trivsmannen min trivs og hos min familj. De er en god følelse
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Han er egentlig ganske motsatt i væremåte ift hans familie. Han liker det dramafritt og rolig.sånn er det stortsett her.Så trevligt att han trivsmannen min trivs og hos min familj. De er en god følelse
![]()
Ja. Er deiligGodt han trivesmin trives i familien min sitt selskap også
![]()
Jeg synes det er veldig godt. Og ekstra gøy med smaker, jeg har altså essensdråper fra Panduro med appelsin og mint som jeg synes er gode smaker på mørk sjokolade. Bruker ikke mye, bare sånn det blir en svak smak.Lurer på å prøve med 50 eller 100gr sjokolade, og havrefløte. Mest for å ha gjort det... Og lage på ekte fløte til resten![]()
Så deilig daJa. Er deiligog vi pleier av og til og være hos søstra mi og. Der trives han og kjempegodt
![]()
Haha sko tro de var hjemma hos oss .Ja. Han er egentlig ganske motsatt i væremåte ift hans familie. Han liker det dramafritt og rolig.sånn er det stortsett her.![]()
Jepp. Omgangssyken er der.Noe er i den kategorien ja....
Høres faktisk ut som vi har det svært likt jaHaha sko tro de var hjemma hos oss .
Hjemma hos mannen min e de høglydde å ska veta vad alla gjør å ikke gjør mens man er der.
Hei hei :-DGod kveld
Hilser på etter familieselskap og fullt kjør... Håper alt er bra med alle?!![]()
Altfor fort :O Vi er jo snart i 2016Dagene flyr så fort altså!!![]()
Ja da kjenner han deg godt ;-)Mannen min kjenner meg alt for godt.
Maten nesten ferdig når jeg ser det, jeg har glemt remuladen,
Istedenfor å tilby seg å kjøre til butikken (som min far ville gjort) svarer han, jeg begynner å kutte opp sylteagurk og kapers mens du lager majones, hvor mye trenger du?
Kanskje jeg må se den og prøve å finne julestemningaJula i full gang?
Alt bra her. Sentimental og med stigende julestemning etter å ha sett Love Actually![]()
Nope er ikke detJa tiden går fort er du färdig med allt?
Nei og nei :-(Jepp. Omgangssyken er der.
Vannkoppene er jo bare dårlig timing, jeg regnet jo nesten med at de kom til å få det før eller siden uansett. Det er kjipt, men går jo stort sett bra, bare tar tid. Omgangssyke er mye mer stress.
Heldigvis er det bare lillesøster som har vært ute av senga så langt i kveld, hun var en tur på do og ble fulgt tilbake i seng. Det er jo lov. Vi reagerte bare kjapt da jeg hørte en lyd fra kjelleren mens mannen laget kveldsmat til meg...
Nei, han har ikke fått det. Vi bare fryktet det for han var kvalm ved leggetid. Men han var nettopp på do, ikke kvalm sa han, og sover fortsatt rolig, så satser på at det ikke blir noe.Nei og nei :-(
Enda en runde???
Gutten?
Nå skal jeg stå opp og dra til legevakten![]()
Ja de tror eg og ahahahHøres faktisk ut som vi har det svært likt ja![]()
Mye enda ??Nope er ikke det
Må få levert ut gaverMye enda ??
Ja då har du litt jaMå få levert ut gaver
Pakket
Satt opp juletreet
+++
Gikk bra detHvordan gikk det hos legevakten i dag?![]()