Lolo
Forumet er livet
Noe er i den kategorien ja....Ja, det frister jo definitivt aldri.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noe er i den kategorien ja....Ja, det frister jo definitivt aldri.
De var omtänksamt av degGubben fikk lyst å se star wars på nytt igjen på kino.. sender liksågodt han, svigerbror og en kompis dit imorgen kveld.Så får gutta kommet seg ut litt
![]()
Ja tiden går fort er du färdig med allt?Dåne bare noen dager igjen Til jul. .
Tenkte han trengte seg en guttetur utDe var omtänksamt av deg![]()
Ja de gjorde han sikkertTenkte han trengte seg en guttetur ut![]()
Nei vi er hos mine. Drar til svigers mandag. Var gubben som ikke ville dra herfra før daJa de gjorde han sikkerter dere hos svigers nå?
Dagene flyr så fort altså!!Dåne bare noen dager igjen Til jul. .
Takk, hun sovnet til slutt. Vi har kjørt i en times tid. Kom akkurat inn døra og hun er stille i senga si. Måtte det vare hele natten <3Håper det hjelper
Å hive ting i gulvet. Favoritthobbyen her i husetAaah! Er ikke så glad i blomkålsuppe jeg![]()
Sleipe datteren min rev grøtskåla ut av hånda på meg å kasta skåla i gulvetkjempe gøy for henne..ikke så gøy for mor
![]()
Er det sylteagurk i remulade?Mannen min kjenner meg alt for godt.
Maten nesten ferdig når jeg ser det, jeg har glemt remuladen,
Istedenfor å tilby seg å kjøre til butikken (som min far ville gjort) svarer han, jeg begynner å kutte opp sylteagurk og kapers mens du lager majones, hvor mye trenger du?
HysjDåne bare noen dager igjen Til jul. .
Er det.Er det sylteagurk i remulade?
Passar fint å vara hos Dina førældrer daNei vi er hos mine. Drar til svigers mandag. Var gubben som ikke ville dra herfra før da![]()
Jula i full gang?God kveld
Hilser på etter familieselskap og fullt kjør... Håper alt er bra med alle?!![]()
Ja. Var litt derfor jeg og sendte han på kino da. Men hun legger seg uansett rundt syv. Og kino starter syv. Så regner med det går fint, om alt er som "normalt"Passar fint å vara hos Dina førældrer da![]()
Så trevligt att han trivsJa. Var litt derfor jeg og sendte han på kino da. Men hun legger seg uansett rundt syv. Og kino starter syv. Så regner med det går fint, om alt er som "normalt"men så har jeg også godt selskap og ikke blir sittende alene i gokk med svigers
det er slitsomt
gubben hadde no valgt og være her i noen dager til hadde hans foreldre "godtatt" det. Får god mat, godt selskap og det er en ganske rolig atmosfære her. Tror han liker det
![]()
Godt han trivesJa. Var litt derfor jeg og sendte han på kino da. Men hun legger seg uansett rundt syv. Og kino starter syv. Så regner med det går fint, om alt er som "normalt"men så har jeg også godt selskap og ikke blir sittende alene i gokk med svigers
det er slitsomt
gubben hadde no valgt og være her i noen dager til hadde hans foreldre "godtatt" det. Får god mat, godt selskap og det er en ganske rolig atmosfære her. Tror han liker det
![]()