Skravletråd desember

God kveld:D
Hilser på etter familieselskap og fullt kjør... Håper alt er bra med alle?!:D

Håper det hjelper
Takk, hun sovnet til slutt. Vi har kjørt i en times tid. Kom akkurat inn døra og hun er stille i senga si. Måtte det vare hele natten <3

Mannen min kjenner meg alt for godt.
Maten nesten ferdig når jeg ser det, jeg har glemt remuladen,
Istedenfor å tilby seg å kjøre til butikken (som min far ville gjort) svarer han, jeg begynner å kutte opp sylteagurk og kapers mens du lager majones, hvor mye trenger du?

Mannen min kjenner meg alt for godt.
Maten nesten ferdig når jeg ser det, jeg har glemt remuladen,
Istedenfor å tilby seg å kjøre til butikken (som min far ville gjort) svarer han, jeg begynner å kutte opp sylteagurk og kapers mens du lager majones, hvor mye trenger du?
Er det sylteagurk i remulade?

God kveld:D
Hilser på etter familieselskap og fullt kjør... Håper alt er bra med alle?!:D
Jula i full gang?;)
Alt bra her. Sentimental og med stigende julestemning etter å ha sett Love Actually ❤️

Passar fint å vara hos Dina førældrer da:-)
Ja. Var litt derfor jeg og sendte han på kino da. Men hun legger seg uansett rundt syv. Og kino starter syv. Så regner med det går fint, om alt er som "normalt":) men så har jeg også godt selskap og ikke blir sittende alene i gokk med svigers :p det er slitsomt :p gubben hadde no valgt og være her i noen dager til hadde hans foreldre "godtatt" det. Får god mat, godt selskap og det er en ganske rolig atmosfære her. Tror han liker det :p

Ja. Var litt derfor jeg og sendte han på kino da. Men hun legger seg uansett rundt syv. Og kino starter syv. Så regner med det går fint, om alt er som "normalt":) men så har jeg også godt selskap og ikke blir sittende alene i gokk med svigers :p det er slitsomt :p gubben hadde no valgt og være her i noen dager til hadde hans foreldre "godtatt" det. Får god mat, godt selskap og det er en ganske rolig atmosfære her. Tror han liker det :p
Så trevligt att han trivs :-) mannen min trivs og hos min familj. De er en god følelse :-)

Godt han trives :) min trives i familien min sitt selskap også :)

Back
Topp