Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra jobba!Da står sjokoladen i kjøleskapet, første etappe er over.
Med de lysene, ja.Ooh fancy! Med de nye lysene eller?vi skal ikke ha juletre i år vi,
blir jo borte hele jula så da gadd vi ikke
![]()
Har hvite amaryllis, men skal ha et par svibler til, eller to små hvite julestjerner. Og to vanlige julestjerner (evt ene litt stor), og hvis de har fin oppsats er det mulig jeg tar med det og, bare den ikke er harry, he heHva skal du kjøpe?
Tror ikke vi får plass til blomster jeg![]()
Ja det er mye sykdom ute og går nå.Hun ble ett år i oktober. Har hatt feber av og på siden hun begynte i bhg 1. Desember, men har vært hjemme derfra en uke nå. Hører de ansatte der si at noen av ungene der har vært borte fra bhg i 14 dager etter å hanglet en stund.. Og når det er virus så kan man jo ikke gjøre noe! Om hun ble helt apatisk og ikke drakk noe og fikk tørre bleier så måtte vi ta kontakt igjen, men bortsett fra det så måtte vi bare ta det med ro..
Bra jobba!
Prøve meg på konfekt i morra jeg![]()
Når jeg var liten gjorde alltid mor og far det meste, og vi tok det vi hadde lyst til når vi stod opp morgenen etter.Er ikke ungene med på det???
Satser på at den flytter seg så du slipper ks da ;-)Jeppjo det er det som har skjedd og kan skje. Litt skummelt
Krysser fingreneSatser på at den flytter seg så du slipper ks da ;-)
Hihi;-)Har hvite amaryllis, men skal ha et par svibler til, eller to små hvite julestjerner. Og to vanlige julestjerner (evt ene litt stor), og hvis de har fin oppsats er det mulig jeg tar med det og, bare den ikke er harry, he he
Ja det kan jo være litt spenning i det og.Når jeg var liten gjorde alltid mor og far det meste, og vi tok det vi hadde lyst til når vi stod opp morgenen etter.
Syntes alltid det var så spennende å stå opp og se treet for første gang
Ja det er mye sykdom ute og går nå.
Flere med feber der jeg jobber også...
Håper det gir seg snart.
God bedring![]()
Helt enig i at det er greit å være ferdig konfektert idag da ja.Siden jeg sånn før klokken 12 i morgen skal ha levert julegavene min bror skal ta med på gaveutveksningen for meg (vi står over pga vannkoppene) og et par av gavene er disse sjokoladetrøflene, er det greit at jeg lager dem i kveld....
I morgen tidlig åpner dessuten ungene kalederen sin og finner hver sin juletrekule, så da skal vi sette opp og pynte treeet etter frokost tenker jeg.
Jeg var heller ikke med å og pynte før jeg var kanskje 13-14-15 år. Så stas å sta opp på morgenen julaften. Og det er slik for våre barn også.Når jeg var liten gjorde alltid mor og far det meste, og vi tok det vi hadde lyst til når vi stod opp morgenen etter.
Syntes alltid det var så spennende å stå opp og se treet for første gang
Vi er heldige som ikke må tenke allergi...Hihi;-)
Julestjerne og svibel kan vi ikke ha.. Vi blir så tette...
Men men. Får se om det kan bli noe annet ;-)
Helt enig i at det er greit å være ferdig konfektert idag da ja.
Jeg har i dag gjort så mye annet (bakt sara bernard, pakket et lass gaver, vært på shopping 3.5 t, vaska lass med klær etc) så rakk ikke dette i tillegg.
Usikkert om jeg rekker/orker i morgen også egentlig, for er mer eller mindre på farten fra kl 10 til kl 18 i morra...
Jeg satt opp en lysestake nåMed de lysene, ja.
Vi blir borte 23.-28. og har lyst til å nyte vårt litt selv først.
Hadde vi skulle vært hjemme hadde vi pyntet 23.
Noen grunn til å frykte omgangssyke...??Vi er (heldigvis?) relativt låst hjemme, og gavebyttingen som jeg hadde satt av et par timer pluss reisin, fort totalt tre timer med litt dill til, den skal vi ikke på pga vannkopper, det fine med det er at da har vi jo mer tid hjemme, og muuuuligens får vi pyntet stua i tillegg til treet på en og samme dag, eller så avhengig av humør og forutvikling til ungene blir det treet i morgen og resten på mandag hvilket også er ok, da rydder og vasker vi i morgen. Det får være søndag så mye det vil, advent skal bort, jul skal frem, og vi må rydde og vaske litt for å komme i mål med slikt.
Dog, mye av overskuddet mitt til dette avhenger av at eldstemann ikke faktisk får omgangsyyke i natt...
Noen grunn til å frykte omgangssyke...??
Man får mer tid hjemme ved sykdom ja. På godt og vondt, hehe.