Skravletråd desember

Nei, han har ikke fått det. Vi bare fryktet det for han var kvalm ved leggetid. Men han var nettopp på do, ikke kvalm sa han, og sover fortsatt rolig, så satser på at det ikke blir noe.

For som jeg og Lolo er enige om, omgangssyken er i kategorien "frister definitivt aldri"
Det var da enda godt ;-)

Absolutt enig med dere der ;-)

Hvordan er formen din om dagen?

Gikk bra det :) kom ahus og så en aktiv gutt og ingenting galt ❤️ foreliggende morkake da helt foran åpningen :/

Så utrolig bra at gutten din er aktiv og har det bra i magehuset❤️

Mulig jeg spør dumt, men har lite peiling på dette med morkaka.. Flytter den på seg under svangerskapet eller kommer den til å ligge foran åpningen helt frem til fødsel?

Skal du føde på Ahus du også? Når har du termin? :D

Så utrolig bra at gutten din er aktiv og har det bra i magehuset❤️

Mulig jeg spør dumt, men har lite peiling på dette med morkaka.. Flytter den på seg under svangerskapet eller kommer den til å ligge foran åpningen helt frem til fødsel?

Skal du føde på Ahus du også? Når har du termin? :D
Ja ❤️ den kan flytte på seg så ingen sorger på forskudd :) ja føler at siden jeg har født der kjenner jeg jo til ting. Gir sykehuset ny sjanse :) men søker senere da riksen har oppfølging på meg. Jeg har termin 24. Juni :D du har snart du :D

Ja ❤️ den kan flytte på seg så ingen sorger på forskudd :) ja føler at siden jeg har født der kjenner jeg jo til ting. Gir sykehuset ny sjanse :) men søker senere da riksen har oppfølging på meg. Jeg har termin 24. Juni :D du har snart du :D

Så bra å høre at den kan flytte på seg❤️❤️❤️
Venninnen min fødte på ahus i forrige måned. Hun var veldig veldig fornøyd med fødeavdelingen der :) s
Håper jeg får samme opplevelse av avdelingen under mitt opphold der :)

Ja, men ikke snart nok :P Fortsatt 9 dager igjen til oul termin og 2 dager igjen til menstermin...

Noen av dere her inne som har født før som opplevde lyserosa slimete utflod,hard mage og å måtte bommelomme omtrent hver gang man er på do rett før fødselen startet??
*nysgjerrig*

Det var da enda godt ;-)

Absolutt enig med dere der ;-)

Hvordan er formen din om dagen?
Formen er mye trøtt og sliten.
Kombinert med at dette ikke er uvant, våken på natta og får ikke sove.

Bekkenet er brukbart så lenge jeg ikke gjør så mye

God morgen :-). Kjenner jeg trenger en lur ila dagen. Mini har vært utrolig urolig i natt og våknet kl 6:-/

Jeg synes det er veldig godt. Og ekstra gøy med smaker, jeg har altså essensdråper fra Panduro med appelsin og mint som jeg synes er gode smaker på mørk sjokolade. Bruker ikke mye, bare sånn det blir en svak smak.

Mannen tok over siste del av rulling (jeg lager ikke perfekte kuler, bare tar med en skje, kniper i hånden så det blir litt rundere i kanten og klissete nok til at kakaoen fester.) for jeg er veldig trøtt og litt småkvalm. Å lage av en halv kilo sjokolade blir ganske mange...
Har noe essenser jeg og.
Hvis jeg står opp nå kan jeg begynne med første del mintkonfekt før vi skal bort. Men senga er innmari god....

Jepp. Omgangssyken er der.

Vannkoppene er jo bare dårlig timing, jeg regnet jo nesten med at de kom til å få det før eller siden uansett. Det er kjipt, men går jo stort sett bra, bare tar tid. Omgangssyke er mye mer stress.

Heldigvis er det bare lillesøster som har vært ute av senga så langt i kveld, hun var en tur på do og ble fulgt tilbake i seng. Det er jo lov. Vi reagerte bare kjapt da jeg hørte en lyd fra kjelleren mens mannen laget kveldsmat til meg...
Høres ut som falsk alarm tidligere da. Enda godt. Omgangssyke er liksom aldri greit. Verste syka synes jeg... Definitivt!
Vannkopper er kjipt og dårlig timing, men likevel noe helt annet ja.

Noen av dere her inne som har født før som opplevde lyserosa slimete utflod,hard mage og å måtte bommelomme omtrent hver gang man er på do rett før fødselen startet??
*nysgjerrig*
Myyyyye slim ja;) med blodstrimer... Ikke hard mage, mer løs og tømnende (sorry TMI...)

Back
Topp