Frøbert2016<3
Elsker forumet
ååååh!!!!! kortscenen!!!!!!!! "to me, you are perfect" *GRINE*Love actually....![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ååååh!!!!! kortscenen!!!!!!!! "to me, you are perfect" *GRINE*Love actually....![]()
og så får du friiiiGubben fikk lyst å se star wars på nytt igjen på kino.. sender liksågodt han, svigerbror og en kompis dit imorgen kveld.Så får gutta kommet seg ut litt
![]()
God bedringNå! Nå syns jeg vi kan bli friske her i huset! Basta bom! To uker er nok, og nå kom F*** meg feberen igjen! Hun spiser ikke, sover ikke, idag vil hun ikke ha vann heller, bare melk! :O Jeg blir gal! Vi har vært til legen på mandag, hun har virusinfeksjon. Må fortsette å følge med på bleiene hennes da, håper virkelig hun får i seg nok væske.. Idag har hun spist en klementin, et par kjeks og en kvart pepperkake, samt litt ost..
Usj, da skjønner jeg... Hadde ikke han nettopp omgangssyke da?Årsaken til at vi frykter det er at han sto opp igjen etter han la seg og tok en tur inn på do fordi han følte seg oppkastkvalm, sa han. Han la seg igjen uten noe mer action da, så vi håper det var falsk alarm. Men sitter litt på nåler og lytter etter lyder fra kjelleren...
Ja, vet jeg kommer til å griiiiiine ganske straks...ååååh!!!!! kortscenen!!!!!!!! "to me, you are perfect" *GRINE*
Du er ikke ferdig enda nei....Mannen sliter med julekortproduksjon, og jeg skal gjøre meg klar til neste runde av sjokoladetrøffelproduksjonen, lage kuler og trille i kakao før de igjen skal i kjøleskapet til i morgen før jeg pakker de som skal gis bort i cellofanposer jeg har kjøpt til formålet, og resten får seg noen bokser i kjøleskapet mitt tenker jeg.
Må bare en tur på do først, kjenner jeg.
Tusen takk <3 Nå gjør vi noe vi aldri har gjort før; vi er ute og kjører bil for å få henne til å sove!God bedring![]()
Fri og friog så får du friiiihihi! smart!
Usj, da skjønner jeg... Hadde ikke han nettopp omgangssyke da?
Håper det hjelperTusen takk <3 Nå gjør vi noe vi aldri har gjort før; vi er ute og kjører bil for å få henne til å sove!
Føles ganske uaktuelt uansett egentlig.... Ekstra når man i tillegg nettopp har hatt det...Det er vel ca tre uker siden, så jeg er absolutt lite motivert for å få det nå inn i jula!
Du er ikke ferdig enda nei....
Har du oppskrift du vil dele eller?
Ha ha sorry at jeg ler.fantastisk.. jeg hadde et sekund uten kvalme her, så da spiste jeg to lakrisbåter. har jeg forresten nevnt at jeg ikke tåler sukker, og blir kvalm av det? *GHAH* jeg er så utrolig teit!![]()
Føles ganske uaktuelt uansett egentlig.... Ekstra når man i tillegg nettopp har hatt det...
det er bare å le! Det er ikke akkurat første gang det skjer, og jeg har vært sukkerintolerant i over 4 år nå, så jeg BURDE ha lært, men neida, øynene tenker lengre enn huet avogtilHa ha sorry at jeg ler.
Lurer på å prøve med 50 eller 100gr sjokolade, og havrefløte. Mest for å ha gjort det... Og lage på ekte fløte til restenhttp://www.klikk.no/mat/sjokolade/article525825.ece
Jeg bare vil anbefale å gjøre punkt 1 og 2 i motsatt rekkefølge, for fløten koker, i alle fall på indukjson, opp lenge før du er ferdig å finhakke sjokoladen.... den bør være i små biter, så det smelter lett i fløten.
Jeg har laget av 2 dl fløte og 400 gram mørk sjokolade, og 0,75 dl følte og 100 gram sukkerfri sjokolade laget i nøttefrie omgivelser. (til min mor, og evt min sønn om han ikke får frislipp på spor av nøtter)
Det er jo sjokolade og fløte, men helst sikkert mulig å gjennomføre med melkefrie alternativer også